אסטרולוגיה - עוזי הכהן



תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 12/07/19 ועד 18/07/19

טלה:

השבוע נפתח באווירה חיובית. זמן טוב לקדם דברים שחשוב לכם שיצליחו. למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים. הקלפים מזמינים אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. יחד עם זאת רבים מכם עדיין מתקשים להתחבר אל שמחת החיים ותהליך זה של חוסר יכולת להגיע אל האושר הנכסף עלול לגרום לאיבוד כיוון ולעיכובים מיותרים. כדי להיחלץ ממצב ולהתאפס יהיה עליכם לחשב את מסלולכם מחדש. קבעו מטרות, ועקבו אחר התקדמותכם. בצורה כזאת קל לגלות מתי "נתקעים". אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בדרך להגשמת החלום, בדקו במה נתקלתם - מהם הסיבות והגורמים לעצירה. בדרך זו תוכלו לקבוע אסטרטגיה שתסייע לכם לעקוף מכשולים ולא להיכשל בהם שנית בעתיד. רק מתוך מקום של בגרות ושליטה תוכלו לממש את רצונותיכם. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט.

בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר.

אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לנצל את האנרגיות החיוביות לעשיית בדק בית מתוך כוונה כנה ואמיתית לרפא את מערכת היחסים. אם רק תרצו, הדבר אפשרי. עניינים הקשורים בחו"ל או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים יעסיקו אתכם השבוע. טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה.

-

שור:

המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של התלבטות. הדילמה בה אתם מצויים גורמת לכם לחוסר נוחות, לעייפות ולחולשה נפשית. על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם תופעות אלו יהיה עליכם לפעול על פי ההיגיון. הימנעות משילובם של אלמנטים רגשיים בתהליך קבלת ההחלטות שלכם יסייע בידכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. בעבודה: לכאורה הכול מתנהל על מי מנוחות אך מתחת לפני השטח מתקיימים סביבכם מאבקי כוח סמויים ויש מי שמקנא לכם ואינו שמח בהצלחתכם. היו ערניים והקפידו לבלוט פחות, הימנעו מויכוחים מיותרים וגלו ערנות לגבי מהלכים או החלטות הקשורות בתפקידכם.

אהבה וזוגיות: הקייץ שניצב בפתח והימים החמים גורמים לרבים מבני מזל שור לחוש צורך עז לקרבה ולאינטימיות. השבוע הקרוב יזמן לכם את ההזדמנויות לכך. לאלו מכם אשר יבחרו לפעול בשיתוף פעולה והרמוניה עם בן הזוג צפוי שבוע מענג אשר יתרום רבות לחיזוק ביטחונכם העצמי.

לרווקים: נושאים שקשורים באהבה, חיבור, זוגיות ושיתוף מעסקים אתכם. קשר שהחל לא מזמן, עדין נמצא בשלבי בחינה. אירוע בעל הביטים רוחניים אמור ופקוד אתכם בתקופה הקרובה ולסמן לכם על דבר מה. היו ערניים וחפשו את הסימנים שיתנו לכם את התשובות כיצד להתגבר על מכשולים פנימיים שמונעים מכם להתקדם לעבר מטרותיכם. טיפ לשבוע טוב יותר: אם תוכלו להביא שיפור איכותי לחייכם, בלי לחכות לדחיפה של אירוע מעורר, אולי לא תזדקקו למשבר. בביצוע שינוי היום, אולי תמנעו את צרת המחר. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדיבור הוא לבוש המחשבה שאדם מדבר - נגלת מחשבתו. זכרו   כשאתם מדברים - צריכה מחשבתכם להאיר את דיבורכם.

 

תאומים:

היכולת להכיל אכזבה רגשית מבלי שזו תשבור את רוחכם זו המהות של השבוע הקרוב. חולשה מוזרה משתלטת עליכם ותחושת בדידות מקננת בלב. האנרגיות שלכם במגמת ירידה והדבר בא לידי ביטוי בעייפות וחוסר מוטיבציה. כן שבוע מעייף צפוי לכם, לכן הרשו לעצמכם לנוח, קחו יום חופש ועשו רק דברים שגורמים לכם לטוב. תוך שבעה ימים הכל יחלוף ותחזרו למסלול תקין.

בעבודה:  מקום העבודה מעייף ומעיק. נושא שמעסיק אתכם, אינו נותן לכם מנוח ואתם חשים מרומים ופגועים. הקלפים ממליצים לכם לנסות ולראות את הנושא מזווית אחרת. הדבר יקל עליכם להשלים ולקבל את המצב כפי שהוא. קבלת המצב יאפשר לכם לשחרר כעסים ולהתקדם הלאה

בבית: יתכן ואתם תוקפנים מידי וחסרי סבלנות, אלו מכם שיתעלו על עצמם, יוכלו למנוע בכך כעסים ומעשים אשר עשויים להעיק על מצפונם מאוחר יותר.

 זוגיות: קשר שמכזיב גורם לתחושה שטעיתם בבחירתכם. חשוב לדעת, שכל אדם טועה מידי פעם, אבל לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו חוזרים על אותה טעות שוב, ושוב, ושוב ו...שוב. בדקו את רשימת השגיאות בהתנהגותכם הזוגית מידי יום, ודאגו לכך שלא תחזרו עליהן שוב.

אזור רגיש בגוף: בית החזה והלב. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חז"ל מלמדים, ש"החכם, עיניו בראשו". כלומר, החכם אינו מבזבז את זמנו בדשדוש בכישלונות העבר, אלא הוא צופה קדימה על מנת לתכנן כיצד להתגבר ולתקן שגיאות אלה בעתיד.

-

סרטן:

שבוע חיובי בפתח. נטילת יוזמה מובילה לשיפור חומרי. המהות של שבוע זה עוסקת בכסף וביכולות שלכם ליצור ביטחון כלכלי מתוך משהו שכבר קיים בחייכם. הקלף השבועי מעיד, שכיוון הכללי שבו אתם צועדים מלמד שיש בכוחכם לעשות זאת אם רק תימנעו מהססנות וחוסר החלטיות שגורמים לכם לרגליים קרות ולספקות.

באופן כללי: הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון , שוב מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם. מתי כבר תפנימו, שברגע שתשתחחרו מכול "הפחדים העתיקים" הללו תזכו ב"ה לחוות את תחושת הביטחון הכלכלי שאליה לבכם כמהה.  בעבודה: זו העת להכות שורשים, להתחיל ולהתבסס וליצר עמדת כוח לעתיד לבוא. רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובלבכם פנימה מתקיים חשש שאולי הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך.

לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם.

זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד.

לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'" (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

 

אריה:

שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מהאריות מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. זה הזמן להניע מהלכים, לעשות דברים ולפעול בזריזות ובנחישות. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים השבוע תפנית חיובית ומתחילים לזוז... והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה.

בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת.

בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של - "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות.

זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אילו רק יכולנו להפסיק לומר "אני לא יכול" או "איני מסוגל", עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה"איני יכול" מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים "איני יכול", תנו ח"י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

-

בתולה:

שבוע בעל מוטיבים רוחניים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל בתולה מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד ומטרה. כמו כן צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ובשבוע הקרוב רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, בינו לבינה וכדומה.

בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. באופן כללי ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב.

זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי.

לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם  שיפור מרענן. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראה באופק. שבוע מוצלח ומעולה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  המושג " צדיק " מתאר את יחסו של האדם לאנשים אחרים: צדיק הוא האדם הצודק במשפט, או אדם שמשתדל לתת לכל אחד את המגיע לו משוא פנים, אחד כזה שחושב מחשבות צודקות שמדבר בצורה צודקת ומעשיו צודקים כלפי כול מה ומי שאלוהים ברא.

-

מאזניים:

שבוע חיובי להגשמת משאלות ורצונות. זמן טוב להוציא אל האור תוכניות או פעולות שאתם מתכננים מזה זמן רב. לאלו מכם שיתגברו על החששות הכרוכים בדבר צפויה הצלחה וגמול על המאמץ שהושקע. ויכוחים בעקבות מידע שגוי, חוסר הבנה או רגשות מוטעים עלולים להוביל לסכסוך מיותר עם בני משפחה או חברים. לכן, אל תמהרו לחרוץ דין ולשפוט לפני שיהיו לכם את כל הנתונים הדרושים לקבלת ההחלטות הנכונות. בעבודה: למרות שלאחרונה אתם שרויים באפרוריות מסוימת, אתם מבצעים את מלאכתכם בצורה יעילה. יחד עם זאת, עליכם למצוא דרכים חדשות שיאפשרו לכם להתמודד עם תחושת השגרה שעוטפת אתכם במקום עבודתכם.

כספים: עליכם לבצע בדק בית לגבי היכולות הפיננסיות שלכם. בדיקה אמיתית תצביע על כך שעליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לתחום זה.

זוגיות: יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם, שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם.

אזור רגיש בגוף: גב תחתון וגפיים תחתונות.

ריפו רוחני:  המשמעות הרוחנית של החולשה באזורי גוף אלו מלמדת על אגרנות רגשית!! כולמר: שאתם, מתוך בחירה גוררים וסוחבים אחריכם המון דברים רגשיים שכבר לא משרתים אתכם. אגרנות רגשית זו, היא זו שגורמת לחולשה בגבכם התחתון והגפיים התחתונות. לשאלות נוספות חייגו אלי, בוא נדבר...שבוע טוב והשם אתכם.

הכוונה רוחנית: חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק.

המשמעות הרוחנית של החולשה באזורי גוף אלו מלמדת על אגרנות רגשית!! כולמר: שאתם, מתוך בחירה גוררים וסוחבים אחריכם המון דברים רגשיים שכבר לא משרתים אתכם . אגרנות רגשית זו, היא זו שגורמת לחולשה בגבכם התחתון והגפיים התחתונות. לשאלות נוספות חייגו אלי.

 

עקרב:

בשורה משמחת, ידיעה מעודדת או סתם חדשות טובות, גורמות לשינוי חיובי במצב הרוח שלכם שלאחרונה לא ידע ימים כל כך טובים. תהליך שאתם עוברים/שינוי בגישה, יוצר בלבכם אופטימיות מחודשת ומעניק כוחות חדשים ונקודת מבט חיובית על הסובב אתכם. לאחר תקופה בה לא הייתם במיטבכם, מתחילים לראות השבוע את ניצני השיפור. הדבר יתאפשר בעיקר בזכות עזרה שתקבלו ממקור חיצוני אשר יעודד ויסייע בידכם להתמודד בהצלחה עם השאלות והקשיים. השינוי החיובי, יבוא לידי ביטוי במספר תחומים בחייכם שהעיקרי שבהם הוא שיפור בתחושת בערך העצמי. פועל יוצא של התהליך הזה הוא שיפור בתא הזוגי שלכם, שעד עתה לצערי סבל מחוסר הבנה וליקוים בתקשורת. כמובן ששינוי חיובי יחול גם בעבודה  ובקריירה כמו למשל: הזדמנויות חדשות יעלו על הפרק. למי מכם שיהיה ער וערני לזהות את הפוטנציאל הטמון בהזדמנויות אלו ולנצלם עד תום, צפוי שיפור משמעותי אשר ישפיע על הקריירה שלכם בפרט ועל חייכם בכלל.

אהבה וזוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה רומנטית. נקיטת גישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו להנאתכם ויתקבלו בשמחה אצל בן זוגכם. לפנויים תהה זו תקופה טובה ליצירת קשרים חדשים. אירוע חברתי או משפחתי בו תיקחו חלק יסב לכם נחת. חשוב מאוד לא לעבור את הגבול הדק בין שמחה/שתייה ראוייה להתהוללות סתמית וריקה מכול תוכן. שבוע טוב ואלוהים אתכם !

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. (אין צדיק שלא יחטא) במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן.

-

קשת:

המהות של השבוע הקרוב מדברת על סיומו של פרק ויצאה לדרך חדשה. אצל חלקכם, לאחר תקופה כבדה וחסרת אנרגיות, שחר חדש מפציע והזדמנויות חדשות צצות ועולות. תהליך שהסתיים, קשר שנגמר, תקופה שחלפה נכונות לצאת לדרך חדשה כול אלו ילוו אתכם בשבוע זה. כמו כן, הבטחות או תוכניות אשר לא יצאו אל הפועל גורמות לכם להרגיש מאוכזבים ופגועים. תחושות אלו ילוו אתכם זמן מה אך עליכם לדעת להתגבר ולהמשיך הלאה. מותר לכם לכאוב, מותר לכם גם לקטר אך הכי חשוב זה לדעת שיש ביכולתכם גם להתגבר, להפיק לקחים, לשנות מחשבות ודעות שיתרמו ויסייעו לכם להתחבר שוב לביטחונכם העצמי.

בבית: אינכם נותנים את תשומת הלב הדרושה לסובבים אתכם ואתם בעיקר מתרכזים בעצמכם. הקלפים ממליצים לכם להיפתח ולראות את כל הטוב שקיים בעולמכם. התמקדות בדברים הטובים תגרום להם לגדול ולצמוח כך שתוכלו לשאוב מהם גם עידוד וגם כוח.

בעבודה: תחושת הביטחון מתערערת ויש מתח באוויר. מהלכים שבוצעו לאחרונה גורמים לחוסר נוחות. אתם רגישים מתמיד ונוטים להיפגע ולקחת ללב גם דברים פעוטים אשר גורמים לכם לחולשה ולחוסר יציבות אנרגטית והדבר עשוי לפגוע ולהחליש את בריאותכם.

כספים: בתקופה הקרובה כדאי מאוד להיזהר מבחינה כספית. הקלפים מצבעים על כך  שאתם נכנסים לתקופה של הוצאות מרובות. חשיבה כלכלית נבונה תמנע מכם לחצים כספיים עתידיים.

זוגיות: קשר שנראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. לנשואים שביניכם מראים הקלפים כי השבוע יהיה עליכם לחבור לאומץ לב ולנהל עם בן הזוג שיחה מעמיקה שתבהיר דברים, תוכניות וכוונות. שיחה כזו שתתנהל בפתיחות ויושר תאפשר לכם להבין היכן אתם עומדים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה, סיום וניתוק של קשר, מומלץ לשחרר מתוך אמונה שמגיע לכם טוב יותר.  שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינך מעריך מספיק את עצמך. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתה מאמין בעצמך, לא אכפת לך מה חושבים האחרים.

 

גדי:

השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, צורך בריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת "מים חיים" לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית וההשבחה רוחנית.

 בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם.

 זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות לשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד.

לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשבוה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל לא תהיה גם הפריה רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים –  גם אותו אלוהים ברא - ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א"ח היא למעשה ראשי תיבות של "אהבת חינם"? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב"ה נקרב את המשיח .

 

דלי:

הקלפים מצביעים על שינוי מגמה חיובי בחייהם של הדליים. השינוי המבורך קשור גם בעבודה, גם בקריירה וב"ה גם בזוגיות. על מנת שתוכלו לפרוץ קדימה ולשפר את מצבכם, יהיה עליכם בשבוע זה, להתחבר לאמונה ביכולותיכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה יובילו אתכם לביצוע המהלכים הנכונים.

בבית: עיסוקים הקשורים בתיקון, החלפה או מכירה של נכס או כלי תחבורה עולים על הפרק. הקלפים ממליצים לכם לבדוק היטב את כל הנתונים לפני שאתם מגיעים לכלל החלטה כזו או אחרת. 

צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים נאים, כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל.

רומנטיקה: קשר וירטואלי שמתקיים על צג המחשב עשוי לגרום לעוגמת נפש. הימנעו מחשיפת יתר ומהקלדות חפוזות על המקלדת. לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם מומלץ להשתטות מעט ולהיפתח בלב שלם ובנפש חפצה לאתגרים וחוויות חדשות בתוך מסגרת הנישואים. התלהבות והפגנת פתיחות יש בכוחם לגרום להתלקחות מחודשת במערכות זוגיות משמימות.

התיקון השבועי: סוף מעשה במחשבה תחילה. הקפידו לבחור נכון ! שבוע מוצלח והשם אתכם..

הכוונה רוחנית: לאהוב פירושו להסתכן שלא להיות נאהב. לקוות פירושו להסתכן באכזבה אבל אנחנו חייבים להסתכן. ומשום שהסיכון הגדול ביותר בחיים הוא - לא לסכן דבר, האדם שאינו מסכן כלום, אינו עושה כלום ,אינו רואה כלום, אין לו כלום, והוא לא-כלום. הוא אינו יכול ללמוד, להרגיש, להשתנות, לגדול, לאהוב ולחיות (אלמוני).

 

דגים:

שבוע חיובי בפתח. שיפור בשכרכם או בתנאי העבודה שלכם הגם אם הוא חיובי, הוא איננו משפר את תחושתכם האישית ואו את דעתכם הלא כול כך חיובית לגבי מקום עבודתכם.

באופן כללי: המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על כך שאתם חשים שאתם לבד. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים, צוות עובדים וכדומה. תהליך זה מלמד על כך שרבים מכם אינם שמחים בחלקכם. חשוב שתדעו שהשארת המצב ללא טיפול רק יחמיר את תחושתכם. כדי ליצור שינוי יהיה עליכם ליצור נתיבי עניין וצמיחה חדשים לצד אלו שקיימים ולאו דווקא במקומם. אצל חלקכם ניתן לראות שפנייה לעזרתו של חבר או איש מקצוע שיקשיב, ייעץ ויכוון, תשפר את הרגשתכם. עשו זאת! לא תצטערו.

בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות.

זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר.

לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בעזרת השם עד יום הולדתכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו.

 -

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן -0523646914

www.תרולוגיה.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה