סוכות בצבעים



7 ימים לפנינו שבהן נשב בסוכה. פנינו להגר אוחנה, בעלת החנות שמחה וצהלה, לקבלת טיפים ועצות איך לסדר את הסוכה? איך נקשט? ואיך יראה שולחן החג?

שמחה וצהלה
סוכות הוא חג של שבעה ימי אירוח, עבודה רבה יש למארחים ובכל ארוחה ניתן ליצור אווירה שונה בסוכה וזאת בשימוש בגוונים שונים של כלים חד פעמיים מפות ומפיות לעיצוב השולחן.

בחרו לכם קונספט אחד לעיצוב הסוכה:

סוכה טבעית:

שימוש באלמנטים אקולוגיים לעיצוב הסוכה והחיבור לטבע .

צבעים בולטים: קרם, לבן וירוק.

לסכך הסוכה השתמשו בענפי הדקל  ועל הרצפה ניתן  להניח מחצלות. בחרו בכלים חד פעמיים מתכלים , קיימים היום בשוק כלי חד פעמיים מתכלים העשויים מעץ הדקל, עמילן תירס או קנה סוכר. הכלים מגעים בגוונים טבעיים. בחרו במפה לבנה וראנר ירוק ומפיות ירוקות או פרחוניות.           

את השולחן קשטו בתפוחים ירוקים, רימונים ובשבעת המינים.  לקישוט הסוכה השתמשו השרשראות נייר למשל שרשרת יונים לבנות או בציורי הילדים . לתאורת הסוכה ניתן להשתמש בעששיות עם נרות.

סוכת אהבה:

שימוש בגוונים של לבן ואדום להרגשת משפחתיות ואהבה .

צבעים בולטים : אדום לבן וירוק.

השתמשו בבדים לבנים ואדומים לקירות הסוכה. בחרו כלים חד פעמיים בגוונים של אדום ולבן כמובן גם במפה לבנה ראנר אדום ומפיות תואמות כמובן שניתן ליצור חובקי מפיות מסרטי סאטן אדומים (במידה והמפיות לבנות וההפך) . קשטו את הסוכה בשרשראות לבבות ובקישוטים בגוונים של אדום לבן ואפשר גם כסף. ניתן להכין עם הילדים גזרי נייר בצורות לבבות ולהדביק על קירות הסוכה. במרכז השולחן ניתן להניח סידור ורדים אדומים גדול ולפזר קונפטי לבבות.

סוכה יוקרתית:

שימוש בגוונים של זהב וכסף לתחושה אלגנטית ויוקרתית .

השתמשו במפת סאטן לבנה ויוקרתית ראנר בגוונים של זהב או כסף וכמובן מפיות תואמות, את חבקי המפיות או קשירת הסכו"ם ניתן להכין מסרטי פייטים או פנינים . בחרו כלים חד פעמיים בגוונים של זהב או כסף . ניתן להשתמש במפית פתוחה על ארבע כדי ליצור פלייסמט מעניין. על השולחן פזרו קונפטיי בזהב וכסף ואת הסוכה קשטו בשרשראות זהב  וכסף.

מכוון שהחג שבע ימים בכל ארוחה ניתן ליצור אווירה שונה בסוכה וזאת בשימוש בגוונים שונים לעצוב השולחן.

 

סוכת צבעי הקשת:

סוכה צבעונית ושמחה שימוש במגוון רחב של צבעים לאווירה שמחה וחגיגת.

גוונים בולטים : כל צבעי הקשת.

בחרו לכם קישוטים צבעוניים או הכינו עם הילדים . בכל יום מימי החג שנו את אופי השולחן בשימוש בכלים חד פעמיים מפיות ומפות בשני צבעים שונים למשל ורוד וירוק , תכלת וחום, כחול ואדום  או כתום וכחול . בכל יום ניתן ליצור הפתעה לאורחים בעיצוב מחדש של הסוכה וממש בלי הרבה מאמץ.

 

תשקיעו קצת מאמץ ותצרו אווירה מושלמת לחג .

שמחה וצהלה

חנות למסיבות ואירוח 

בית זית -  רח' דרך האגם פינת האלון .

הקונספט של החנות : חנות מוקדשת לאירועים המשמחים של החיים, ימי הולדת,ברית/ בריתה, חתונה, חינה, בר/בת מצווה, חגים וסתם מסיבות .החנות משתרעת על 100 מטר במקום  הכי  פסטורלי באזור  ירושלים יש שפע של חניה.  

חג שמח משמחה וצהלה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה