בנק ירושלים השיק את הסניף החדש במלון "וולדורף אסטוריה" בירושלים



בנק ירושלים חנך בטקס חגיגי את הסניף החדש במלון "וולדורף אסטוריה" בירושלים. הסניף במיקומו החדש מתמחה במתן שירותים מותאמים אישית בתחום המשכנתאות והפיננסים ללקוחות הבנק ובעיקר ללקוחות תושבי חוץ

בנק ירושלים פתח סניף חדש במלון 'וולדורף אסטוריה' בירושלים. בטקס החגיגי שהתקיים, תחת הנחיות משרד הבריאות, נכחו זלמן וכנה שובל הבעלים של בנק ירושלים ובני משפחתם, ראש העיר ירושלים משה ליאון שאף התכבד בטקס קביעת המזוזה, יו"ר בנק ירושלים זאב נהרי, מנכ"ל הבנק גיל טופז ,המשנה למנכ"ל דודי לוי ,חברי הנהלת הבנק, עומרי אברס שהיה אמון על הקמת הסניף, ניסים ניצ'קו מנהל הסניף החדש, יועצו הבכיר של ראש העיר עופר איובי, מחזיק תיק העסקים יהודה בן יוסף, מומי דהן מבעלי חברת אלדן, גדי קסטיאל מנכ"ל רדיו ירושלים ועוד.

בנק ירושלים השיק את סניף חדש בירושלים. צילום: ייבגני זיביק

סניף הבנק נפתח במלון "וולדורף אסטוריה", מלון היוקרה שנבנה ונפתח בשנת 2014 על הריסות מלון פאלאס ההיסטורי שהוקם בשנת 1928 תוך שימור חזיתותיו של המבנה המעוטר בגילופי אבן בסגנון ממלוכי, בדומה לגילופי האבן של חומות העיר העתיקה בירושלים.

את הסניף המושקע שעוצב בקפידה רבה, תכננה האדריכלית יעל שובל, ברוח הבנקאות הפרטית  והחדשנות המזוהה עם בנק ירושלים.

יו"ר דירקטוריון בנק ירושלים זאב נהרי אמר בטקס החגיגי : "מיום היווסדו, נוצר קשר ישיר בין בנק ירושלים לבין בירת ישראל ועל כך מעיד שמו הייחודי של הבנק. הבנק לקח חלק בפיתוח העיר ובפעילות בקהילה, והוא חלק בלתי נפרד מהחיים בה". 

ראש העיר ירושלים משה ליאון ציין בנאומו את העשייה החברתית הענפה של בנק ירושלים ברחבי העיר וברך את כל הנוכחים בברכת שנה טובה.  

בנק ירושלים השיק את סניף חדש בירושלים. צילום: ייבגני זיביק

מנכ"ל בנק ירושלים גיל טופז אמר בטקס כי "בנק ירושלים הוקם בשנת 1964, וירושלים תמיד הייתה חלק משמעותי מהצביון שלנו. היום אנחנו פותחים את סניף וולדורף אסטוריה כסניף מאוחד ומחוזק יותר". טופז אף התייחס למוטו המרכזי המנחה את בנק ירושלים: "חשוב לנו לשמור על הסניף הפיזי, על המפגש האישי ועל הקשר האישי עם הלקוחות שלנו. כשחושבים על בנק לעיתים טועים לחשוב שאנו עוסקים רק בכסף, נכון אנחנו עוסקים בכסף אך במיוחד עוסקים באנשים".

האדריכלית יעל שובל, ביחד עם האוצרת יעל בראון ובשיתוף הנהלת בנק ירושלים, יצאו עם יוזמה ייחודית לתמיכה באמנים פלסטיים ישראלים, במיוחד בתקופה זו של משבר הקורונה ועל כן הוחלט להפוך את חלל סניף הבנק החדש לחלל תצוגה מתחלף של יצירות אמנות שבו תינתן במה לאמנים להציג את יצירותיהם במשך מספר חודשים ולקבל חשיפה מרבית.

בנק ירושלים השיק את סניף חדש בירושלים. צילום: ייבגני זיביק

האמנית הראשונה שנבחרה על ידי האוצרת היא אמנית הפיסול, הווידאו והמיצב סיגלית לנדאו, ילידת ירושלים שלמדה בבצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב בירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה