ביטוח אופניים חשמליים



כאשר מדובר על מכונית חובה לעשות ביטוח חובה אבל מה קורה כאשר מדובר על אופניים חשמליים? לא קיימת חובה לעשות ביטוח עבור הנוסע שבאופניים אבל תוכלו לעשות זאת ולחסוך לכם הרבה כאב ראש. אופניים חשמליים הם פופולריים מאוד ולכן גם גבר הסיכוי לתאונות בין רוכבי אופניים חשמליים לבין הולכי רגל, נוסעי אופניים אחרים ונהגים בכלי רכב אחרים. קיימת כיום אופציה מאוד נוחה וקלה לעשות ביטוח אופניים חשמליים.

אורבניקו

מה כולל הביטוח?

ביטוח אופניים חשמליים מתאים למי שרוכב על אופניים חשמליים ושגילו מעל 18. הביטוח כולל כיסוי כספי של עד כמה מאות אלפי שקלים במקרה שצד שלישי נפגע מרוכב האופניים. חשוב לציין שהביטוח מתאים רק עבור נסיעה באופניים חשמליות לצרכים אישיים ופרטיים ולא עבור מטרה עסקית או תוך כדי משמרת בעבודה – למשל בעבודת שליחויות.

כמו כן ביטוח כזה מתאים לאופניים שהמנוע שלהם מוגבל עד 25 קמ"ש ללא שדרוג המהירות באביזרים שונים. הביטוח תקף רק כאשר הנוסע נסע בהתאם לחוק ולכללים כמו גם רק כאשר באופניים החשמליים מותקנים אביזרים שונים כמו צופר או פנסים.

הביטוח מתאים לרוכב האופניים ולמשפחתו.

כיצד אפשר לרכוש ביטוח לאופניים חשמליים?

אם אתם רוצים להגן על עצמכם במקרה של תאונה בה חלילה תפגעו באנשים אחרים, או שיש לכם ילדים בוגרים מעל גיל 18 שאופניים חשמליות הם חלק בלתי נפרד משגרת היומיום שלהם תוכלו בקלות לרכוש פוליסת ביטוח אופניים חשמליים דרך אחת מחברות הביטוח או סוכני הביטוח.

תוכלו גם לרכוש פוליסת ביטוח עבור קורקינט חשמלי – אם אתם רוכבים על קורקינט חשמלי או אחד מבני הבית או הילדים הגרים אתכם בבית.

יש ביטוחים שמכסים יחדיו גם אופניים חשמליים וגם קורקינט חשמלי ולכן חשוב לבדוק היטב את האותיות הקטנות של הביטוח לפני שרוכשים אחד כזה. בכל מקרה תמיד חשוב לערוך השוואה בין כמה חברות ביטוח לפני שמחליטים על רכישת פוליסה מחברה ביטוח ספציפית, ובייחוד כאשר מדובר על אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי שהפכו למאוד פופולריים בשנים האחרונות בכבישי ישראל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה