בחירת עורך דין פלילי בירושלים



כאשר אתם עומדים מול אישום בפלילים, לבחירה נכונה של עורך הדין אשר יטפל בכם השפעה מכרעת על גורלכם, ולכן יש לבחור עורך דין פלילי בירושלים בתשומת לב ובשיקול דעת. משרדי עריכת דין רבים פועלים בירושליים, וכל אחד מהם בוודאי יבטיח לכם כי הוא המשרד הטוב ביותר עבורכם. כיצד תוכלו לבחור מתוכם את המשרד הנכון? לפניכם מספר טיפים ועצות.

.

התמחות

עריכת דין הוא מקצוע המכיל מספר תחומים, וחשוב לבחור בעורך דין המתמחה בתחום המתאים. ראשית עורך הדין שלכם צריך להתמחות בפלילים, ויתירה מכך, עליו להיות בעל מומחיות וניסיון בתחום הפלילי הקשור לתיק שלכם. כך למשל, אם תיקכם עוסק בהלבנת הון חפשו עורך דין בעל ניסיון בתחום, אם תיקכם עוסק בעבירות סמים חפשו עורך דין בעל התמחות וניסיון בטיפול בתיקים הקשורים לעבירות סמים, וכן הלאה.

 

סנגוריה ציבורית

מי שאין באפשרותו לשכור שירותיו של עורך דין, יכול להיעזר בעורך דין מטעם הסנגוריה הציבורית. מבלי להפחית  בהערכת כישוריהם של עורכי הדין העובדים בסנגוריה הציבורית, אם יש באפשרותכם לשכור עורך דין פרטי אל תוותרו על כך. עורך דין מטעם הסנגוריה הציבורית עובד תחת עומס עבודה גדול, והסיכוי שיוכל להתפנות במלואו לייצוגכם הוא קלוש. כיוון שמדובר בחייכם, בעתידכם ואף בעתידם של בני משפחתכם, אל תוותרו על שירותיו של עורך דין שיוכל לפנות את המשאבים והזמן בכדי להתעמק בתיק שלכם ולייצג אתכם בדרך הטובה ביותר.

 

הבטחות ללא כיסוי

משפט פלילי הוא הליך מורכב שתוצאתו תלויה בגורמים רבים, ואיש אינו יכול להבטיח לכם מראש מה תהיה התוצאה הסופית. הישמרו מעורכי דין שמבטיחים לכם זיכוי מלא מראש, שכן מדובר בהבטחות שאין להן כיסוי. תוצאת הליך משפטי פלילי תלויה בחומר הראיות שייאסף, בעמדתו והשקפת עולמו של השופט, באמינותם של העדים ועוד. לעורך דין פלילי, מנוסה ככל שיהיה אין דרך לדעת בתחילת התהליך כיצד הוא יסתיים.

 

ניסיון

משפט פלילי הוא לא ההזדמנות המתאימה לנסות את מזלכם ולפנות לעורך דין חסר ניסיון, שכן הסיכונים גבוהים והתוצאות יכולות להיות הרות גורל עבורכם ועבור בני משפחתכם. כדי להבטיח לעצמכם את הייצוג המשפטי הטוב ביותר בחרו בעורך דין מנוסה, שיש מאחוריו רשימה של ייצוגים מוצלחים. ככל שניסיונו של עורך הדין יהיה רב יותר, כך הידע והיכולת שלו לייצג אתכם נאמנה יהיו גבוהים יותר. ערכו מחקר מקדים על עורך הדין ועל ההצלחות שצבר בייצוג נאשמים בתחום הרלוונטי לתיק שלכם. כדי להבטיח לעצמכם את הייצוג הטוב ביותר, בחרו בעורך דין שייצג בהצלחה תיקים דומים. אל תסתפקו בדברים שמספר לכם עורך הדין עצמו, והתבססו על מידע מכמה מקורות שונים.

 

מוניטין

באופן טבעי, כל אזרח המואשם בפלילים ירצה להיות מיוצג על ידי משרד עורכי דין גדול, מפורסם ובעל מוניטין. למרות זאת, לא בטוח שזו הבחירה הטובה ביותר עבורכם. ראשית, במשרדים גדולים המנוהלים על ידי עורכי דין ידועים סביר להניח שמי שיטפלו בכם וייצגו אתכם בפועל הם עורכי דין זוטרים המועסקים כשכירים בחברה. שנית, עלות השירות תהיה מן הסתם גבוהה יותר. שלישית, כיוון שעורכי הדין הידועים כבר ביססו את עצמם במקצוע והרוויחו בצדק את המוניטין שיצא להם, המוטיבציה שלהם להצליח ולהצטיין בכל מחיר עלולה להיות נמוכה מבעבר. לעומת זאת, במשרד עורכי דין קטן מי שיטפל בכם הוא אחד מעורכי הדין המובילים את המשרד, המוטיבציה של עורכי דין שעוד לא התפרסמו תהיה גבוהה יותר, והעלות נמוכה יותר. בכל מקרה, יש לבדוק מה המוניטין שיצא לעורך הדין, ולבחור במי שהביקורות עליו חיוביות.

 

השוואת מחירים

לשירותי עריכת דין אין תעריף קבוע ולכן כדאי לקבל הצעות מחיר מכמה משרדים ולהשוות ביניהן. למרות שאין תעריף מוגדר, רוב המשרדים יגבו סכומים דומים, עם סטיות מינוריות לכאן או לשם, והצעות מחיר יתנו לכם את האומדן למחיר המקובל בתחום כיום. כשאתם משווים בין הצעות המחיר שימו לב לשיטת התמחור, האם מדובר בשכר גלובלי או על פי שעות, וכמו כן, האם כלולים בהצעת המחיר כל האגרות והתשלומים הנוספים שתתבקשו לבצע.

 

כימייה ותקשורת

כדי שעורך הדין שלכם יוכל לייצג אתכם בהצלחה, עליכם לתת בו אמון מלא, ולכן חשוב שתבחרו באדם שיש לכם כימייה איתו, זאת אומרת, שהאינטראקציה ביניכם טובה, שנוח לכם במחיצתו, והתקשורת ביניכם נעימה וזורמת. כדי שהייצוג שלכם יהיה מיטבי יהיה עליכם לספר לעורך הדין את כל הפרטים הידועים לכם, מבלי לנסות לכסות, לטייח, ליפות או להסתיר פרטים לא מחמיאים. עורך הדין מחויב לשמור על סודיות המידע שאתם מוסרים לו, לכן אין סיבה שתסתירו ממנו מידע. כל פרט שתסתירו עלול להכשיל אתכם מאוחר יותר, ולפגוע בסיכויים שלכם לצאת זכאים. בחרו בעורך דין שאתם חשים שביכולתכם לתת בו אמון, ושאתם סומכים עליו כי יעשה כל שביכולתו בכדי לזכותכם. אם אינכם חשים בנוח עם עורך דין מסוים, או שאתם מפקפקים במחויבותו לייצג שלכם, זה לא עורך הדין שכדאי שייצג אתכם.

 

אל תחכו

חשוב להקדים ולהיוועץ עם עורך דין פלילי בירושלים כבר ברגע שאתם מזומנים לחקירה במשטרה, או כאשר אתם עומדים בפני דיון על שחרור בערבות. אם זמנכם דוחק תוכלו לפנות לעורך דין פלילי כלשהו, ולחתום עמו על חוזה המגביל את ההתקשרות ביניכם לייצוגכם בנושא הדחוף העומד על הפרק. לאחר מכן תוכלו לבצע מחקר ובדיקה מעמיקים, ולהחליט אם להמשיך לשכור את שירותיו של עורך הדין הזה, או לפנות לעורך דין אחר. כך אתם מאפשרים לעצמכם ייצוג בנושא הדחוף העומד על הפרק מחד, ומאידך מאפשרים לעצמכם למצוא את עורך הדין המתאים ביותר לייצג אתכם בהמשך הדרך.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה