השכרת אוהל אבלים בירושלים רק עם המומחים אוהלי נועם



הבשורה על מותו או פטירתו של אדם יקר היא הקשה שבבשורות. בעת קבלתה – אבלים רבים לא מקבלים החלטות מתוכננות, משום שהסיטואציה אליה הגיעו לא הייתה מתוכננת. לכן, אם אתם במצב זה, חשוב שתדעו לאן פניכם מועדות בימי השבעה. אם אתם עושים אותם בחצר הבית או בגינת הבניין, מומלץ מאד להגן על עצמכם מהקור, ובירושלים עושים זאת רק עם אוהלים לאבלים עשויים PVC. אוהלים אלו הנם אוהלים אוטמי קור, בהם ניתן להתקין תשתיות לאירוח לזמן רב כגון תנורים, מזגנים, גופי תאורה מ- LED, מקררי שדה, ועוד. ניתן לספק גם שולחנות, כסאות ומפת ראנר דקורטיבית. אם אתם זקוקים לפתרון טוב לשהות בו בימי האבל שלכם, פנו לשירות השכרת אוהלי אבלים בירושלים!

 

אוהלים 100% איכותיים ומוגנים

האוהלים נראים ממש כמו בית הן מבחינה ויזואלית, בהציגם דלת כניסה וחלונות, והן ברמה הפרקטית בשל איכות החומרים והאיטום שלהם. האוהלים הנם רחבי שוליים ומספקים מקום לאנשים רבים שיבואו לנחם אתכם, וכמובן לכם ויקירים שלכם. כשאתם שוהים בתוך אוהלים לאבלים להשכרה בירושלים אשר סופקו על ידי חברת אוהלים מומחית אתם בידיים הטובות ביותר מבחינת איכות המוצר ולכן הסבירות שתחושו בקור או בכשל אחר בימי האבל הנו נמוך עד כדי לא קיים.

 

אבזור מלא לכל אוהל: אתם מקבלים אוהלים מוכנים לאירוח

אוהלים לאבלים להשכרה בירושלים המושכרים מחברה מקצועית אינם רק התקני השהייה, אלא גם מה שהם מכילים: סכו"ם, כלי אוכל, ריהוט, מפות ראנר, תאורת LED, ועוד. ניתן להשכיר גם מאווררים, מזגנים, תנורים, מצננים ופטריות חימום ולהסב לעצמכם 100% הגנה מעומסי חום וקור ממש כמו בבתים פרטיים. חברת השכרת אוהלי אבלים בירושלים לא רק מספקת את המוצרים הללו אלא גם מתקינה אותם ומחברת לאוהל שלכם תשתיות תאורה לזיהוי האוהל בלילה ולהארתו בפנים.

לשבת שבעה באוהל ולהרגיש בבית

כשאתם שונים בתוך אוהל אבלים להשכרה בירושלים ההרגשה היא ממש כמו בבית: הבידוד הטרמי, גודל ההתקן, עיצובי הדלת והחלונות וכמובן התפאורה של האוהל פשוט עושים את שלהם. זהו בית לכל דבר ועניין למשך שבוע ימים. אוהל כזה הוא חובה לכל מי שמבקש לשבת שבעה בסביבה חיצונית שאינה בביתו, כולל בחצר או בגינה של הבניין.

אוהלי נועם – אוהלי אבלים בירושלים בהתאמה אישית

השכרת אוהל אבלים בירושלים בדרך כלל מניבה ללקוח את התקן האוהל בלבד, כשיתר הסידורים מוטלים עליו. בחברת אוהלי נועם הנציגים דואגים לכם לכל המחסורים: אספקת האוהל, התקנת האוהל, אספקת האביזרים, והתקנתם, עד אשר האוהל יונגש במאת האחוזים ככזה המוכן לאירוח. החברה לא תסתפק בכך ותעבה את סביבת האוהל שלכם בכל הנדרש. לדוגמה, אם גיליתם כי הגיעו יותר אורחים מגודלו של האוהל, ניתן ליצור קשר בשנית עם אוהלי נועם, ולהשכיר יריעה נמתחת שתמשיך את קו הגג של האוהל ותאפשר לכם לקלוט את כל מי שהגיע ללא צפיפות ודוחק.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה