חמישי חגיגי, עם הרבה סופגניות חמות שאי אפשר לפספס את הריח שלהן ברחוב. קפצתי הבוקר לקניון לעשות קצת שופינג לנשמה - פייר מגיע לי. בכל חנות שביקרתי הרחתי אותן, באמת. הן היו כאלה טריות כאילו יצאו הרגע מהתנור, כאילו מישהו רץ עם בושם סופגנייה בחנויות. ואז החלטתי לחפש אחריהן. הלכתי אחרי הריח והגעתי לחנות הסופגניות הגדולה בישראל. אכלתי אחת ושתיים דחפתי לשקית בתיק. "החג הזה עוד יהרוג אותי" לחשתי לעצמי תוך כדי שאני יוצאת החוצה והשקית נותרת ריקה.

אז מה התחדש השבוע באופנה?
הזמרת המגניבה שאף פעם לא מפסיקה להפתיע - ריהאנה הכריזה בתחילת השבוע על שיתוף פעולה בינה לבין המותג פומה. חשבון האינסטגרם של הכוכבת (המונה כ-14 מליון עוקבים) היה הראשון להביא את הבשורה, תחת הכותרת "hello puma". מהר מאוד הבינו העוקבים והמעריצים מכל רחבי העולם כי מדובר בשיתוף הפעולה המסעיר החדש של עולם האופנה והמוזיקה. ריהאנה תהפוך לשגרירת אופנת הספורט בקטגוריית הנשים של המותג בעולם ואף למנהלת הקריאייטיב שלו. לתפקידה החדש תכניס כמובן את הסטייל האישי שלה וחדשנותה. ריהאנה מייצגת באופן מושלם את הערכים וקווי האופי של המותג - רוח בלתי ניתנת לעצירה, אנרגיה, יצירתית ותעוזה. במסגרת השותפות, ריהאנה תהווה את הפנים החדשות של קו אופנת הספורט לנשים. דגמים חדשים ומיוחדים בעיצובה ייכנסו בקרוב לסל המוצרים של המותג. ריאהנה, בהתייחסות לשיתוף הפעולה החדש עם פומה: "זה נפלא למצוא מותג שמפאר את הכוח והאינדיבידואליות. לא יכולתי לחשוב על מותג טוב יותר לשתף עמו פעולה כמנהלת קריאייטיב. אני נרגשת עבור הקהל שיגלה את התוצרים שאני ופומה הגינו יחד".
הכירו מותג מעניין בשם CAT CLAW. נתקלתי בו בשבוע האחרון והתרשמתי מאוד. המותג החדש נולד מתוך הצורך ליצור בגד יומיומי עם ערך מוסף, שמוציא אותו מהמקום השגרתי שלו. CAT CLAW הוא מותג בייסיק יוניסקס המיועד לגברים ונשים כאחד, ופותח על ידי המעצבת דורין תורג'מן, בוגרת שנקר בשנת 2011. המותג נותן מענה ייחודי לפריט הכי שימושי ונחשק בארון עם עבודת יד קפדנית של רקמות. המותג שואב השראה מסוודרים קלאסיים ומעולם הרקמות האתניות, כאשר בכל פריט שיוצר מושקעות שעות רבות של שזירה ורקמה ידנית. הרקמות בעבודת היד עשויות מ"פרנצ' טרי" 100% כותנה וכך גם חוטי הרקמה עצמם. נראה מבטיח!
השבוע נכחתי באירוע העיתונאים לבושם החדש של מוסקינו - STARS. האירוע התרחש ביום שני האחרון במסעדה אסיאתית ברחוב בן יהודה, ת"א. הוזמנו לשמוע הרצאה על הבושם החדש ולהתנסות בריח המיוחד. קוד הלבוש באירוע היה שחור וזהב, כשנכנסנו לאירוע הבנתי למה. צורתו של הבושם קלאסית ומרובעת, בשילוב מכסה זכוכית מעוצב ומפוסל בצורת פסל אוסקר בצבע זהב שעליו אותיות שחורות מודגשות.
הריח החדש מזכיר ברגע הראשון ריח של גרינטה ויסמין, אלגנטי ומודרני. מחיר הבושם החדש - 249 ש"ח ל- 50 מ"ל ו- 349 ש"ח ל- 100 מ"ל.
ולצבע שכל שנה חוזר למלתחה שלנו ופשוט אי אפשר בלעדיו - צהוב לימון.
בצהוב הזרחני אנחנו בדר"כ נתקלים בקיץ לוהט וחם עם עוד הרבה צבעים ניאונים וזוהרים, אבל הפעם הפלא ופלא הוא מגיע היישר אל מלתחת החורף שלנו, (שהאמת שלחורף הזה אי אפשר באמת לקרוא חורף). הצהוב באופן פלאי מצליח להיראות מתוחכם ואלגנטי, עובר טוב ומסתנן אל תצוגות המעצבים הכי נחשקים לחורף 2015 והיישר לחנויות האהובות עלינו. איזה כיף :)
מאחלת לכם שבוע חורפי מלא בשמש!
בר