חברת הרהיטים הירושלמית 'ויסמן'- פותחת מרכז תעשייתי בצפון הארץ



הונחה אבן פינה למרכז תעשייתי שמקימה קבוצת "ויסמן אחזקות" בצפון הארץ שישרת את כל מותגי הקבוצה, ובהם: רשת הרהיטים שמרת הזורע, רשת רהיטי הילדים עין חרוד, חברת משכל ריהוט לתינוקות, חברת הרהיטים ויסמן ועוד

בטקס חגיגי שנערך השבוע בפארק בר-לב שבצפון, הונחה אבן פינה למרכז התעשייתי החדש שמקימה קבוצת "ויסמן אחזקות", אשר ישרת את כל החברות והמותגים בקבוצה.

קבוצת "ויסמן אחזקות" מהגדולות בישראל בענף הריהוט והעיצוב, היא הבעלים של רשת "שמרת הזורע", מותג הילדים "רהיטי עין חרוד" , מותג רהיטי התינוקות "משכל", חנות הרהיטים מהגדולות בארץ "בית ויסמן" בירושלים, חברת 'שמרת הזורע פרוייקטים' המספקת ריהוט ושירות לעסקים ולמוסדות ועוד.

המרכז התעשייתי יוקם על שטח של כ-12 דונם ויתפרש על למעלה מ-7,000 מ"ר, ובהקמתו הושקעו 30 מיליון שקל. הבנייה צפויה להסתיים בסוף שנת 2018.

אריה ויסמן מבעלי "ויסמן אחזקות" ומנכ"ל הקבוצה: "החלטנו להקים את המרכז התעשייתי של הקבוצה בצפון הארץ למרות האילוצים הלוגיסטיים שכרוכים בכך, וזאת על מנת להביא את תעשיית הריהוט לאזור הצפון ולאפשר עוד מקומות תעסוקה באזור. מעבר לכך, בתוך כשנה צפוי  כביש 6 להתרחב ולעבור בסמוך לפארק בר לב, מה שיאפשר אספקה מהירה של מותגי הקבוצה לכל הארץ ויקל עלינו בהיבט התפעולי".

בקבוצת "ויסמן אחזקות", שנוסדה בשנת 1932 על ידי מר ליאו ויסמן,  מועסקים כיום  160 עובדים ב-8 חברות ומותגי רהיטים שמשווקים כיום בישראל וב- 16 מדינות ברחבי העולם. "במרכז התעשייתי החדש צפויים להיקלט למעלה מ-60 עובדים בתפקידים שונים: נגרות , רפדות , הרכבות,  הובלות ותפקידי מנהלה", אמר נחום ויסמן, מבעלי "ויסמן אחזקות" ויו"ר הקבוצה. "אנו שמחים לתרום להגדלת מקומות התעסוקה בצפון הארץ, ולאפשר לעשרות משפחות להתפרנס בכבוד".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה