הפקת החתונה המושלמת ב-4 שלבים



בהפקת חתונה מומלץ לחשוב תחילה על הבסיס לכל התהוותה: מהו האפקט הרעיוני שלה? מומלץ לדעת מראש עם איזה סדר גודל של אורחים אתם מתכננים להתחתן. יש שיאמרו לכם כי מעט אורחים זה אינטימי ומיוחד ויש שיאמרו כי חתונה ללא הרבה אורחים – אין בה שמחה. הגעה עם דעה מגובשת תקל עליכם בבחירת האולם בו תינשאו, או גן האירועים בו תחגגו את החתונה. זכרו כי על האירוע שלכם לא מהמרים!

 

טיפים מובילים אודות שמלת הכלה

השלב הראשון בהפקת החתונה הוא, איך לא, בחירת שמלת הכלה. בסלון הכלות של ליאנה תוכלו למצוא מגוון שמלות כלה עם מחשוף או צנועות, שמלות קלאסיות מהונדסות היטב לצד שמלות וינטאג'. כמובן שכל השמלות מגיעות עם חידושים אופנתיים מקוריים של ליאנה כמו שילוב בדי תחרה לבנים מוחלטים עם בדי רשת, ורקימת תבניות עליונות ותחתונות חדישות ואופנתיות. למידע נוסף, צרו קשר עם ליאנה בטלפון 053-8096558!


כך תתנהלו נכון עם האולם שלכם

רוצים לחגוג את אירוע החתונה שלכם בגדול? זה הזמן לבחור אולם שישרת את המטרה. באולם "קאלה" תוכלו ליהנות ממתחם אולם אירועים בצפון וגני אירועים מהפנטים, שיספיקו לעד 1,000 איש. כל אולם מצויד במערכות הסאונד והתאורה המתקדמות ביותר. הקייטרינג של קאלה אירועים מגוון, עשיר במגוון טעמים ומכיל לא מעט אפשרויות להרכבת תפריט מנצח לאירוע שלכם. יש לכם למה לחכות! צרו קשר עם צוות קאלה 077-7298231!

השכרת ציוד – כך תעשו זאת נכון

כמובן שיש לא מעט זוגות שמעדיפים לערוך חתונה קטנה עם מעט מוזמנים, ולערוך אותה לבד בלי חברות הפקות. הדבר מצריך עמידה בקשרי ספקים להשכרת ציוד. בחברת INGO מתמחים בשירותי השכרת ציוד לאירועים גדולים וקטנים. באירוע גדול, תוכלו למצוא כאן ציוד משלים מהטובים בארץ, ובמחירי השכרה נוחים ומתחשבים. ל- INGO מבחר פתרונות ישיבה, הצללה, תאורה, וכל מה שאתם צריכים לאירוע. כשאתם מתחתנים, עברו ב- INGO ובדקו שהכל ערוך ומוכן לקראת האירוע שלכם. לפרטים, חייגו לטלפון מספר 072-2211140!

הפקת האירוע

הפקת אירוע החתונה הוא "כאב ראש" לא קטן. תהליך בחירת הלוקיישן, סידורי הישיבה, בחירת שירותי קייטרינג, שירותי מוסיקה, עיצוב המתחם ועוד הם שלבים ארוכים שעשויים לעתים להתיש את הזוג הטרי. יחד עם זאת, חברו יחד את הלחץ וההתרגשות מערב החתונה. על מנת להקל על הזוג בתהליך הבחירה, שירותי הפקות אירועים מקצועיות הן הפתרון. לעתים אולם האירועים מעניק את השירותים תוך כדי ליווי צמוד לזוג. אך זוגות רבים אשר חושבים "מחוץ לקופסא" ורוצים לחגוג אירוע בסגנון ייחודי, בוחרים חברת הפקות אירועים לתכון האירוע. במיוחד כאשר מדובר על הפקת אירועים בטבע, חברה מנוסה ומקצועית יכולה לסייע לזוג. חברת חוויה בטעמים מתמחה בעיצוב ותכנון אירועים מיוחדים בלוקיישנים שונים. כל חלום שיש לכם להפקת האירוע שלכם – יכול להתגשם עם הצוות של חוויה בטעמים: אירועים במטע, בדרום, במדבר, בטבע ועוד. לפרטים נוספים בקרו באתר או צרו קשר: חייגו: 077-2316505

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה