איך בוחרים חברת אחזקה יעילה ומקצועית



אם יש לכם עסק אתם בטח יודעים שזו משרה מלאה לתחזק אותו, ולכך דרושה חברת אחזקה אמינה ומקצועית. אך לא קל למצוא חברת אחזקה כזו.
אנו שוכחים שרוב הזמן אנו מבלים חלק גדול מחיינו מחוץ לבית, בעבודה. כאשר חושבים על כל התחומים שבהם חברת אחזקה צריכה לטפל במבנה, חושבים למשל על ניקיון, תיקונים פנימיים וחיצוניים, חשמל, שרברבות, צנרת ועיצוב נוף.

 

אם אתם נמצאים במצב הזה שיש לכם מבנה ואתם צריכים לדאוג למגוון רחב של תחזוקה, הנה כמה דברים שתצטרכו לשקול בזהירות לפני שתבחרו חברת אחזקה איכותית.

ניקיון כללי

ניקיון יום יומי הוא מאוד חשוב והוא מציב את הבסיס לבניין בעל אחזקה טובה. ניקיון טוב צריך למנוע נזק לטווח הארוך ובאופן טבעי להבטיח שכל הדיירים או העובדים לא יהיו בשום סיכון למחלות בגלל סביבת עבודה או סביבת מגורים לא בריאה או מסוכנת.

ניקיון מיוחד

חלק ממקומות העבודה דורשים ניקיון מסוג מיוחד שלא נופל תחת הניקיון המשרדי הכללי היום יומי. ארגונים רבים, למשל, כמו חברות תרופות וארגוני מחקר, דורשים ניקיון ברמה מאוד גבוהה כדי לשמור על סטנדרטים גבוהים ביותר. מבנים אחרים סובלים מהזנחה ודורשים ניקיון יסודי וייחודי. הדרישות האלה הן אמנם נדירות אבל ישנם מקרים בהם בעלי הנכס צריכים לבחור חברת אחזקה בזהירות כדי לוודא שיש לה את הידע למצות את כל הצרכים האלו.

תיקונים ושיפוצים

כל בניין, לא חשוב כמה הוא ישן או חדש, ידרוש תיקון או שיפוץ כלשהו בשלב מסוים. אם כמה מאות אנשים חולקים את אותו הבניין במשך 8 עד 10 שעות ביום במשך תקופות ארוכות, הבניין מתחיל להראות סימנים של בלאי די מהר. אז כל מה שקשור לתיקונים כמו צבע, תחזוקה ועוד קשור לעבודה של חברת אחזקה.

קריאות חירום

לעיתים קרובות יכולות לעלות בעיות מחוץ לשעות המשרד הרגילות ובדרך כלל הבעיות האלה הן דחופות ביותר. למשל, צינור שהתפוצץ, בעיות שקשורות בחימום וחשמל, בעיות שצריכה לפתור חברת אחזקה מיד ועכשיו, בלי קשר לשעה.

היענות

בהתאם למה שהזכרנו לעיל, חשוב שהעזרה תגיע כמה שיותר מהר. אין שום סיבה לשכור את שירותיה של חברת אחזקה אם אין לה מספיק אנשי צוות כדי לתת לכם מענה מהיר ומהימן. חברות האחזקה הטובות ביותר מחזיקות צוותים שונים בחלקים שונים של הארץ ומוכנות לכל מצב.

ביטוח ורישיון

כל חברת אחזקה פוטנציאלית שתבחרו חייבת שיהיו לה את הרישיונות הנכונים ואת הביטוח הנחוץ. זה חשוב להבטיח שכל מי שאתם עושים איתו עסקים יש לו את כל הרישיונות הנחוצים ואתם יכולים לסמוך עליו שיבצע את עבודת האחזקה שלו.

תעריפים תחרותיים

ולבסוף, אם כל הדברים שהזכרנו למעלה קיימים, לא מזיק גם לעשות עסקה טובה. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה