קטמון הובסה בנצרת, הפועל ירושלים ניצחה את עפולה



ניר רייכמן ספג שישה שערים במשחק הראשון שלו על הקווים בתור מאמן ראשי מאז התפטרותו של פרדי דוד, אוהד בוזגלו וחניכיו ניצחו 1:4 באופן מרשים את הפועל עפולה. שלושער לאנתוני ווראן. ליגה ב׳ דרום ב׳: נורדיה ניצחה 1:2 את נתיבות

המחזור ה-15 של הליגה הלאומית בכדורגל יצא היום(שישי) לדרך כשהפועל קטמון יצאה למשחק חוץ מול מכבי אחי נצרת אחרי התפטרותו של פרדי דוד, והפועל ירושלים אירחה את הפועל עפולה באצטדיון טדי.

 

נתחיל עם הקבוצה עליה דובר רבות השבוע, הפועל קטמון, לאחר שמאמן הקבוצה מאמצע העונה הקודמת פרדי דוד התפטר מאימון הקבוצה. מי שיחליף אותו על הקווים לפחות בתקופה הקרובה הוא עוזר המאמן ניר רייכמן, ששימש כמאמן ראשי לראשונה העונה במשחק היום נגד אחי נצרת בעילוט. המארחת עלתה ליתרון כבר בדקה ה-6 משער של מוחמד חטיב. עשר דקות בלבד לאחר מכן אחי נצרת הפילה את היתרון שלה, כשמואמן סלאח כבש את השני של הירוקים. בדקה ה-42 אמג׳ד סולימאן כבש את השלישי לזכות אחי נצרת וקבע 0:3 במחצית. בדקה ה-53 המארחת נעצה את השער הרביעי כשמי שהתכבד לכבוש הפעם הוא עלי חטיב. הקונצרט לא נגמר כשגם עובדייה אבו רביע כבש בדקה ה-63 בלי הרבה קושי. מוחמד חטיב הספיק לכבוש שער נוסף בדקה ה-74, והפועל קטמון התרסקה בעילוט. במחזור הבא תארח קטמון את הפועל עפולה בטדי, אך עוד לפני כן תתמודד מול רמה״ש במסגרת סיבוב ז׳ של גביע המדינה.

 

במשחק המקביל הפועל ירושלים אירחה את הפועל עפולה אחרי שהפסידה במחזור הקודם לנצרת עילית. האדומים עלו ליתרון ראשון משער של אנתוני ווראן בדקה ה-39. בדקה ה-50 עפולה חזרה למשחק עם שער של יובל שאווט. האדומים לא נבהלו והחזירו לעצמם את היתרון אחרי שער גדול של הייתם חלבי בדקה ה-64. 9 דקות לאחר מכן ירושלים כבשה את השלישי כשאנתוני ווראן השלים צמד. החלוץ לא הסתפק בצמד וכבש את השלישי שלו בדקה ה-84 בדרך ל-1:4 מרשים על הפועל עפולה. במחזור הבא תארח עירוני נשר את הפועל ירושלים, אך עוד לפני כן האדומים יצאו לחולון למשחק גביע מול א.ס. חולון.

 

מוקדם יותר היום התארחה בית״ר נורדיה בנתיבות מול מכבי המקומית וניצחה 1:2. דניאל דרעי כבש את הראשון בדקה ה-32. בדקה ה-51 נתיבות השוותה, אך אליאור משלי כבש את השער הראשון שלו במדי הקבוצה בדקה ה-82 וקבע את תוצאת המשחק. הניצחון הזה שמר את בית״ר בצמרת ליגה ב׳ דרום ב׳, כשהיא קדימה ב-3 נקודות את קריית מלאכי שנמצאת במקום השני.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה