הפסד ראשון לבית״ר בליגה: 4:0 להפועל חיפה



הצהובים חטפו שני שערים מטעויות קשות בחלק האחורי. אדילסון באיה כבש צמד ובישל אחד ליאזביץ׳ כשגם ארבייטמן כבש. רן בן שמעון: ״זה היה מביש"

אחרי הניצחון הראשון שלה העונה בליגה בשבוע שעבר מול אשקלון, בית״ר ירושלים יצאה הערב(מוצ״ש) למשחק חוץ מול הפועל חיפה והפסידה 4:0. רן בן שמעון וחניכיו אמנם הגיעו אחרי ניצחון, אך גם במשחק הקודם, למרות שלא ספגו, ניתן היה לראות שהצהובים עדיין לא מחוברים במיוחד בצד ההגנתי. בית״ר חסרה הערב את מרסל הייסטר הפצוע, כשאת מקומו באגף שמאל של ההגנה תפס אורי מגבו. גם יוהאן אודל נעדר עקב פציעה, ואת הקרדיט קיבל לידור כהן. מלבד שני שינויים אלה, ההרכב הפותח היה זהה לזה שפתח מול אשקלון.

 

מהלך המשחק: ההגנה הרעועה של בית״ר הובילה לשער מהיר. בדקה ה-3 טעות קשה ולא אופיינית של רואדה גרמה לחיפה לצאת להתקפה קטלנית, שנגמרה עם שער של אדילסון באיה. בדקה ה-15 בית״ר סבלה מטעות נוספת של רואדה, שהובילה שוב להתקפה חיפאית. גם מגבו טעה בניסיון לסכל את ההתקפה, ובאיה כבר עם צמד, ו-2:0 מפתיע לחיפה. בית״ר איבדה את זה לגמרי, ובכל המחצית הראשונה לא הצליחה למצוא את המסגרת, וגם ספגה שלושה צהובים(שכטר, איינבינדר, ולידור כהן). בית״ר חזרה למחצית השנייה בלי הרבה שינוי מבחינה מנטלית לפחות. הקבוצה לא הרבתה להגיע למצבים, כשבדקה ה-58 רן בן שמעון כבר סיים את מכסת החילופים, ובדקה ה-65 עוז ראלי הגיע להזדמנות הכי טובה של הקבוצה. המגן נעצר על ידי השוער החיפאי, ובית״ר כבר התחילה להילחץ. גם פריירה ניסה את מזל ארבע דקות לאחר מכן כשבעט טיל מרחוק, אך גם כאן השוער האדום פלטהאוזן נעל את השער. השוער גם דאג למנוע שער בטוח לאחר נגיחה של שכטר בדקה ה-72. בדקה ה-89 אדילסון בישל ליאזביץ׳ את השער השלישי, ובתוך תוספת הזמן גם ארבייטמן הכניע ת קליימן. 4:0 לחיפה בסיום.

 

רן בן שמעון אמר בסיום: ״זה היה מביש. זה חלק מחיי הספורט. זו לא תהיה בית״ר של השנה. נהיה פחות נפוחים וחשופים. במשחק הזה שום דבר לא עבד. כל מילת ביקורת שתאמר כאן ראויה. הגיע להפועל חיפה לנצח, הם היו יותר טובים. אנחנו לא באנו מוכנים, וכולנו היינו חלק מזה.״

 

במחזור הבא בית״ר תארח את הפועל כפר סבא.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה