גמר ליגת מאמאנט



אגף הספורט של עיריית ירושלים, בשיתוף העמותה לקידום הכדורעף בירושלים יקיימו היום (ב'), את אירוע סוף העונה של ליגת מאמאנט - כדור-רשת אמהות שנחשב לאחד מענפי הספורט העממיים שכובש את העיר ירושלים

ליגת המאמאנט  מהווה מסגרת חשובה לאימהות לאימון שבועי ולמשחק ליגה שבו נפגשות אחת לשבוע בהתרגשות רבה ובציפייה  לאימון הבא.

במהלך העונה האימהות לומדות את יסודות משחק הכדורשת עם צוות הדרכה מיומן ומקצועי והשיפור ניכר מאימון לאימון ומשחק למשחק....שיפור שמלווה בחיוך שאינו יורד מהפנים.

במהלך העונה שיחקו הקבוצות זו מול זו בשלב המוקדמות ובשבוע שעבר עלו לחצי הגמר קבוצת בית הכרם שגברה על מעלה אדומים וקבוצת בית ספר אלון שניצחה את גבעת משואה בחצי גמר השני.

בית הכרם, הקבוצה החדשה שהתחילה רק השנה לשחק, תפגוש בגמר את אלופת שנה שעברה מבית ספר אלון . צפוי מפגש מעניין ומרתק.

משחק הגמר יתקיים היום (ב') החל מהשעה 19:00 באולם הספורט של חטיבת הביניים של פסגת זאב רח' משה דיין 135.

כדי לסכם את עונת 2015-16 אי אפשר להתעלם מהתרומה לקהילה של שחקניות מאמאנט.  חלק ממהות הליגה הוא להתחבר לקהילה. השנה התנדבו השחקניות בבתי אבות ,במועדוני נשים בסיכון ועוד...

פעילות התנדבותית-קהילתית זו הופכת את המחוז הירושלמי למקום שכל אמא/אישה רוצה לקחת חלק בפעילות הנפלאה שנותנת כוחות, כושר ושימחה. בליגה משתתפות כיום באופן פעיל  כ 150 נשים!

ליגת מאמאנט הוקמה בירושלים לפני שלוש שנים בתמיכת וסיוע אגף הספורט של עיריית ירושלים  ומדי שנה מצטרפות לליגה קבוצות נשים נוספות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה