אופנה חדשה בירושלים



רשת האופנה לנשים החדשה בישראל Qone השיקה השבוע באירוע חגיגי את הסניף הראשון באירוע חגיגי את הסניף הראשון שלה סניף הדגל בקניון עזריאלי מלחה בירושלים בהשתתפות מ"מ ראש העיר ירושלים מאיר תורג'מן, מנכ"ל קניון מלחה יורם פיק, בעלי הרשת פיני פרטוק וזאב זינגר ומאות אורחים נוספים

רשת האופנה לנשים החדשה בישראל Qone השיקה השבוע באירוע חגיגי את הסניף הראשון וסניף הדגל בקניון עזריאלי מלחה בירושלים, בהשתתפות מאות אורחים שנהנו מאירוח מיוחד של הבעלים פיני פרטוק וזאב זינגר שהם גם הבעלים של רשת "זברה", בין האורחים ניתן היה למצוא את: מ"מ ראש העיר ירושלים מר מאיר תורג'מן, מנכ"ל קניון מלחה יורם פיק, הבעלים ומנכ"ל חברת "אלדן" מומי דהאן, שולה זקן, הקבלן אילן גורדו גזבר התאחדות בוני הארץ, מנכ"ל ארגון בוני ירושלים יוסי שכטר, הדוגמניות הירושלמיות שהשתתפו בקמפיין האופנה של הרשת – רותם שטרית, ליאור בן דור, עמית וינקלר, שקד רז, נוי בנימיני, אן לוי ותהילה טלבי, האחיות מלול, הפרסומאי רן לוי, מנכ"ל קו אופ ישראל לשעבר רמי מנדל, איש המשק של ביתר ירושלים מאיר הרוש ואשתו כוכי, פרשן הספורט של רדיו ירושלים מישל דיין ועוד רבים אחרים.

החנות שממוקמת בקומה העליונה בקניון, משתרעת על פני שטח של כ-400 מ"ר.

הבעלים של רשת האופנה החדשה Q one הם זאב זינגר ופיני פרטוק עם וותק של מעל 25 שנה בתחום האופנה והביגוד ובבעלותם רשת "זברה" הוותיקה והמוכרת.

הם בחרו את מיקום החנות הראשונה של הרשת בקניון מלחה כמיקום הראשון לפתיחת הסניף, מכיוון שהקניון הירושלמי הוא הקניון המוביל בישראל בשנים האחרונות וכרשת שמתיימרת להוביל בתחום האופנה לנשים היה חשוב להם מאוד שחנות הדגל תיפתח דווקא בקניון מלחה.

הרשת פונה לקהל הנשים שמחפשות אופנה עכשווית טרנדית במחירים הכי מתאימים.

הרשת חרטה על דיגלה להביא לקהל לקוחותיה בגדים, נעליים, תיקים ואקססוריז במחירים הכי טובים ומתאימים לקהל ללא התפשרות באיכות ובשירות.

הקולקציה נבחרה בקפידה רבה ותוחלף בתדירות גבוהה.

החנות נותנת ללקוחות חוויה של "מיליון דולר" בנראות, בסחורה, באופנתית והכל במחירים הכי אטרקטיביים בקניון ובכלל בעולם האופנה.

האדריכל אופיר בוחבוט ממשרד SPAZIO" " מתמחה ושם דבר בתכנון של חנויות אופנה ושטחי מסחר בישראל, נבחר על ידי בעלי הרשת לתכנון החנות שבה הושקעו מעל ל-3 מיליון ₪.

זאב זינגר ופיני פרטוק בעלי הרשת: "ההשקה הגדולה בחנות היא הרצון שלנו לתת ללקוחה את חווית הקנייה היוקרתית ביותר, במחיר האטרטיבי ביותר במקום שכייף לבלות ולעשות קניות בו. אנו נדאג תמיד שהמחירים שלנו תמיד יהיו "VALUE FOR MONEY"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה