הפועל השיגה את ניצחונה ה-12 ברציפות על חשבונה של נס ציונה, שירדה ליגה



דני פרנקו נתן לטוני גפני מנוחה במשחק מול הכתומים, שישחקו בעונה הבאה בליגה הלאומית. ביום חמישי: ירושלים תארח את הפועל תל אביב במסגרת רבע גמר הפלייאוף

בזמן שהפועל ירושלים כבר הבטיחה לפני כמה משחקים את המקום הראשון של העונה הסדירה ומשתדלת לשמור על כושר שחקניה לקראת הפלייאוף, עירוני נס ציונה הגיעה למשחק הערב(ראשון) כדי להילחם על מקומה בליגת העל, כשהמשחק מול האדומים היה למעשה המשחק האחרון שלה העונה בליגת הבכירה. הפועל ניצחה 84:95, וזהו הניצחון ה-12 שלה ברציפות- רצף מרשים לכל הדעות. דני פרנקו נתן לטוני גפני את המנוחה לקראת משחק הפלייאוף הקרוב ביום חמישי מול הפועל ת״א. בחמישייה פתחו רולנד, הלפרין, סמית׳, אליהו ודאנקן.

 

מהלך המשחק: הרבע הראשון היה שקול באופן יחסי. נס ציונה נראתה כמי שבאה להילחם אך בהמשך לא יכלה מול השחקנים הטובים של ירושלים, והאדומים סיימו את הרבע הראשון ביתרון 21:25. לקח קצת זמן לאדומים להניע את המכונה המשומנת, אך זה קרה בתוך הרבע השני. החבורה של פרנקו הגדילה את היתרון שלה על פני הכתומים, 53:38 להפועל בהפסקה. ברבע השלישי האדומים היו די אנמים, אך מצד שני נס ציונה לא הבריקה כלל, והיתרון האדום נשמר גם בסוף הרבע השלישי, 56:75. בנס ציונה כבר התחילו להרגיש איך הם מתקרבים לליגת המשנה, וניסו להילחם על מנת לפחות להציל מכבודם מול האלופה המכהנת. בסיום המשחק 95:84 להפועל. נס ציונה סיימה את דרכה בליגת העל.

 

בלטו בהפועל: הולמן 18 נקודות, סמית׳ 17, טימור 14, דאנקן 13.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה