מכבי חיפה ניצחה 0:1 את בית״ר, אצילי שותף במהלך המחצית השניה



אוברניאק כבש שער מדהים שהימם את הצהובים, עומר אצילי נכנס בדקה ה-72 לאחר זמן היעדרות ממושך

בית״ר ירושלים יצאה הערב(ראשון) למשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר, והפסידה 1:0, במסגרת המשך מאבקי המיקום בפלייאוף העליון. אמנם בית״ר כמעט הבטיחה את המקום השלישי, אך לחיפה המשחק הזה היה חשוב בהתחשב בכך שגם מי שתסיים במקום הרביעי תוכל לקבל כרטיס לליגה האירופית. הצהובים פחות מתעסקים במיקום, ויותר מתעסקים בעונה הבאה. עומר אצילי, שכנראה יגיש בוררות נגד בית״ר, נכלל בסגל של דראפיץ׳ וזאת לאחר שנגד רעננה ומכבי ת״א לא התלבש בגלל אותו אירוע במשחק מול האלופה, אז סירב לשחק בגלל סיבות כאלה ואחרות. דוד קלטינס פתח כבלם לצידו של רואדה, ואבישי כהן פתח כמגן ימני. לירוי צעירי פתח בקישור ודובב גבאי שותף בהתקפה לצדם של רוקאביצה ושכטר.

 

מהלך המשחק: המחצית הראשונה הייתה בשליטה בית״קרית ברוב חלקיה. הצהובים הגיעו להזדמנויות טובות שלא הסתיימו בשער. אחד המצבים שהכי סיכנו את שער חיפה הגיע מרגלו של פריירה ששלח כדור חופשי לעמוד. אלא שבדקה ה-21, בניגוד למהלך המשחק, אוברניאק החיפאי רץ לכיוון השער של קליימן, ושלח טיל מרחוק לחיבורי השער. 1:0 מפתיע ומרשים לחיפה. הצהובים עוד סיכנו מעט את השער של חיפה, אך לא הצליחה למצוא את הרשת. במחצית השניה אלעד גבאי החליף את אבישי כהן, כשאצילי המשיך לפקוד את הספסל. גם בתחילת המחצית הזאת ירושלים שלטה, אך לא הצליחה לנצל את המצבים המועטים אליהן הגיע. בדקה ה-63 חלה תפנית מסויימת במשחק, כשחסוס רואדה ספג כרטיס אדום לאחר עימות עם עיאד חבשי. כל זה קרה רגע לפני שאצילי היה להיכנס לשחק. הקשר חיכה תשע דקות נוספות עד שעלה למגרש, והראה את הניצוצות שמראות לכולם כל פעם למה הוא אחד השחקנים הכי מוכשרים בליגה הזאת. עם זאת, היה נראה כי ההתלהבות שהייתה לפני הסאגה סביבו נעלמה כמעט לחלוטין. בסיום 1:0 לחיפה.

 

מאמן בית״ר ירושלים סלובודאן דראפיץ׳, התייחס למשחק בסיום: ״כל הכבוד לחבר׳ה שנתנו פייט בלתי רגיל. אנחנו מקום שלישי בזכות ולא בחסד. הוכחנו את זה במחצית הראשונה. אני לא מאוכזב מאיך ששיחקנו ואיך שהתייחסנו אליו.״ על אצילי אמר המאמן: ״אין ספק שאצילי הוא שחקן חיובי ועבר תקופה לא קלה. אנחנו פה בשביל לעזור לו.״ על המשך הדרך שלו בתור מאמן הצהובים אמר: ״טוב לי שאלי טביב עדיין לא דיבר איתי. נסיים את העונה ונראה מה יהיה.״

 

במחזור הבא תארח בית״ר את בני סכנין באצטדיון טדי.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה