הערב פסטיבל הבירה בירושלים



פסטיבל הבירה הגדול בארץ יערך השנה בפעם האחת-עשרה בירושלים. הפסטיבל יתקיים השנה בסימן ירושלמיות, על הבמה יופיעו להקות עם שורשים מקומיים, הפסטיבל יתקיים היום (ד') ומחר

פסטיבל הבירה בירושלים הוא אחד מהאירועים הגדולים של תעשיית הבירה בישראל, הפסטיבל חוגג את התפתחות שוק הבירה בארץ ובעולם ונותן במה חגיגית לעשרות מותגי בירה מגוונים. במקום תוכלו למצוא טעמים מרחבי הארץ והעולם, החל ממספר סוגים ירושלמיים מקומיים ועד תאילנד הרחוקה. השנה יהיו בפסטיבל כ- 120 סוגים שונים של בירות.

ביום רביעי הדג נחש יארחו את הראפר העולה טונה ('גם זה יעבור', 'רוק 30'), וביום חמישי מרסדס בנד יארחו את גיא מזיג (הדורבנים). לפני ואחרי ההופעות ידאגו לאווירה די-ג'יי הבית בן דויד שמגיע אלינו ספיישל מניו יורק וחן יאני שתופיע לראשונה בפסטיבל עם חומרים חדשים בהפקה אלקטרונית מיוחדת. בנוסף, השנה בפסטיבל הבירה נארח את יריד ה-T MARKET! היריד יציע מבצעים מיוחדים ואטרקטיביים לקהל הרחב! ועוד המון אטרקציות והפתעות.

כמו כן, לאור ההצלחה בשנה שעברה יתקיים גם השנה שיתוף פעולה עם מסעדות ובארים נבחרים בירושלים, אשר בסיום הערב יעניקו הנחות ומבצעים מיוחדים לבאי הפסטיבל ביומיים של 'מיני-פסט', כך שהחגיגה תימשך אל תוך הלילה ברחבי העיר.

יריד ה- T MARKET יתארח לראשונה השנה בירושלים במסגרת פסטיבל הבירה. ה-  T MARKET ידוע  כיריד ייחודי ביותר, שייצר טרנד אופנתי חדשני המשקף את תרבות הרחוב הישראלי.  היריד נולד בשנת 2004 בת"א, והוא הראשון בעולם שמוקדש כולו לפריט הלבוש הבסיסי ביותר- טישירט. היריד מגיע אלינו עם מבצעים מיוחדים, כך שהקהל הרחב ייהנה השנה ממגוון רחב של פעילויות משתלמות ומהנות! שתיית בירה איכותית, הופעות של אמנים מהשורה הראשונה ויריד T MARKET מגניב ומיוחד.

אלי גלעדי בעלים וממפיקי הפסטיבל מסר  "בכל שנה עם סיום הפסטיבל אנו מתחילים לתכנן את השנה הבאה וחושבים מה ניתן לעשות עוד, מה אפשר לחדש ולגוון, כדי להפוך  את האירוע ליותר אטרקטיבי, גם במימד של גיוס בירות חדשות ומיוחדות שתראו ותטעמו השנה. וגם בהשלמת אווירה של הפסטיבל לחוויה כוללת כהגדרתו במילון, לשם כך השנה חיברנו את מותג T MARKET התל אביבי במטרה להוסיף רובד נוסף של  חוויה לפסטיבל!  אנחנו מתכננים להפוך את פסטיבל הבירה בירושלים לאירוע בינלאומי, והשאיפה שלנו היא שבשנים הקרובות נארח במקביל לאלפי הישראלים גם אלפי תיירים מחו"ל."

פסטיבל הבירה בירושלים  מזמין את מבקריו לחגיגה הכי טובה בעיר עם מעל ל-120 סוגים של בירות המגיעים לירושלים רק פעם בשנה במטרה לצנן את אווירת סוף הקיץ! הופעות של אמנים מן השורה הראשונה ומגוון רחב של אוכל מעולה. פסטיבל הבירה בירושלים נערך לראשונה בשנת 2004 ומאז הפך למסורת ירושלמית. הפסטיבל מושך אליו מדי שנה עשרות מותגי בירה מקומיים ובינלאומיים, ועשרות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ, אוהבי וחובבי בירה, ואנשים שרוצים ליהנות מחוויה ייחודית כוללת. השנה צפוי הפסטיבל לארח כ-20,000 מבקרים.

פסטיבל הבירה יחל בשעה 18:00. בגן העצמאות במרכז ירושלים, המקום האידיאלי לשבת על הדשא, לשתות בירה ולראות הופעה שווה.

לרכישת כרטיסים בקרו באתר או בעמוד הפייסבוק,  הנחות מיוחדות למחזיקי כרטיס ירושלמי/ חייל/ סטודנט.

כל הבירות בפסטיבל הינם כשרות.

 

תמונות: באדיבות יח"צ- צילום: קובי שרביט 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה