ל"ג בעומר 2015: לא חור בכיס ולא חור באוזון



מוזאון ארצות המקרא מזמין את מבקריו לחגוג את ל"ג בעומר בחינם ומבלי להגדיל את החור באוזון: סיור ייחודי ליום המוזאונים הבינלאומי 2015 – "בר קיימה בעולם העתיק - היה או לא היה?"

מוזאון ארצות המקרא ירושלים מציין את יום המוזאונים הבינלאומי 2015, המתקיים בל"ג בעומר, יום חמישי הקרוב, בסימן "מוזאונים למען חברה בת-קיימה", ופותח את שעריו לציבור הרחב - הכניסה והסיורים המודרכים לכל המשפחה בחינם לאורך כל היום. במקום להדליק מדורות המזהמות את הסביבה, הציבור מוזמן להשתתף בסיור יוצא דופן המיועד למשפחות - על ניצול משאבים ברי קיימה בעולם העתיק. בסיור האינטראקטיבי המשלב הפעלות והמחשות, נכיר כיצד ניצלו אנשי העולם העתיק את משאבי הטבע תוך מחזור ודאגה לסביבה, נראה כיצד ההשפעות באו לידי ביטוי במנהגים התרבותיים של אותה התקופה, וכיצד הדאגה לסביבה עזרה להם לצמוח. לאור הביקוש הרב לפעילויות המוזאון, מומלץ להגיע מוקדם ולהירשם מראש לסיורים.

בנוסף, בעקבות ההצלחה הגדולה של הסיור "מירושלים של זהב לירושלים של בבל" – שזכה לאלפי מבקרים ביום העצמאות, הזדמנות נוספת למבקרים לקחת חלק במסע ייחודי בתערוכת הקבע ובתערוכה החדשה "על נהרות בבל". הסיור המיוחד מתחקה אחר מסע השיירות לירושלים, העלייה לרגל והפרחת השממה, וההשתתפות היא בעלות סמלית של 10 ₪. גם תערוכת "על נהרות בבל" אשר נפתחה בפברואר ומציגה את אחד האירועים המשמעותיים ביותר בהיסטוריה של העם היהודי – גלות בבל, תהיה פתוחה למבקרים במחיר סמלי של 10 ₪ בלבד. בתערוכה נחשפו לראשונה בעולם ממצאים נדירים המתארים לפרטים את חיי היהודים ביישוב היהודי בבבל ואשר הוגדרו על ידי מיטב המומחים בארץ ובעולם כמקבילים בחשיבותם למגילות הגנוזות.

מידע נוסף:

הכניסה למוזאון חינם.

סיור למשפחות "בר קיימה בעולם העתיק - היה או לא היה?" בחינם. הסיורים יתקיימו בשעות: 11:30, 12:30.

סיור מודרך למבוגרים "מירושלים לבבל ובחזרה" ב-10 ₪ בלבד: הסיורים יתקיימו בשעות: 11:00, 12:00 ו-16:00 בעברית ובשעה 10:30 באנגלית.

כניסה לתערוכת "על נהרות בבל" ב-10 ₪ בלבד. ההרשמה מראש, על בסיס מקום פנוי ומותנית במספר משתתפים.

תמונות: באדיבות יח"צ מוזיאון ארצות המקרא


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה