שמחה רבה, אביב הגיע, פסח בא!



שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע, פסח בא! חג האביב הנודע ביותר, המקפיץ ביותר והכי מצה עם שוקולד שיש מגיע אלינו בסוף השבוע הקרוב ונחשו מה? אפשר להסתדר במסיבות החג, גם עם אלכוהול כשר לפסח ולאכול מאנץ' כשר לפסח. ולא תמנעו מעצמכם כלום, לא בטעם ולא באיכות. מה מחכה לנו בשבוע הקרוב? ואיפה נצא לבלות את יציאת מצרים החג הזה?

בליינים יקרים, חג הפסח כבר ממש פה, והשנה לא כמו בכל שנה- אני מחכה לו בקוצר רוח! אווירת החג רק מדגישה בי את הצורך לבלות יחד עם כולכם במסיבות הכי שוות שאנשי הלילה חושבים בשבילנו ומוצאים לפועל. הכי כייף לצאת לבלות בחגים, לחייך לכולם ולהרגיש את האחדות. בעבר הייתי סולדת מהעובדה, כי אי אפשר לשתות את כל סוגי האלכוהול וצריך להתפשר ושלא נדבר על החשק המטורף של מאנץ טוב אחרי המסיבה. אי אפשר לאכול כמעט כלום לאורך כל השבוע. אז איך אפשר למלא את החשקים ועדיין לבלות וליהנות? בקלות רבה!

משנה לשנה, יותר ויותר אפשרויות נפתחות בפנינו ואנחנו יכולים לחיות את שגרת החיים גם בשבוע של חג הפסח, כלומר, היום מייצרים אלכוהול כשר לפסח איכותי מאוד וגם בתחום המזון המצב משתפר. המצאות גאוניות לעסקי אוכל שממלאים לנו את הבטן באוכל דומה במצרכיו וטעם כמעט טעים למה שאנחנו רגילים. אז אין תירוצים, אפשר לצאת לבלות בפסח וליהנות עם החבר'ה במסיבה עצמה וגם בצחוקים של ארוחת הלילה אחר כך. תרבות הלילה בעיר עברה שינויים רבים, ואחד מהם הוא הנתינה לבליינים גם במצבים מורכבים ולא שגרתיים כמו חג האביב.

חג הפסח השנה מביא איתו הפקות רבות, עליהן עבדו אנשי הלילה קשה מאוד ואין תגמול גדול יותר מאשר הערכה והנאה שלכם הבליינים. מה מחכה לנו בסוף השבוע של החג? הנה לכם כמה מסיבות מושקעות ביותר להנאתכם:

הפקת פסח ענקית ב'קדמא ממילא' 2/3/15 יום חמישי- על העמדה יעלה לפתוח את הערב שי דניאל במוסיקה משובחת. אחריו יעלה להקפיץ אותנו- אלעד עמדי שלנו ב101 קלאסיקות מסורתי. כרטיס כניסה במכירה מוקדמת 50 שקלים, או אצל צוות היחצנים הענק שעומד מאחורי ההפקה הזו.

https://www.facebook.com/events/414956451998411/

 'המקום' במסיבת ניינטיז מסורתית לכבוד חג האביב 2/3/15 יום חמישי- על העמדה דיג'יי דוד. בית אגרון, הכניסה מבית שטח 3, החל מ22:00 . הנחה לסטודנטים בהצגת תעודת סטודנט.

https://www.facebook.com/events/1502580566655815/

אפטר פסח בחגיגת יום ההולדת של אוהד לוי ג'ט במועדון ה'ג'סטיס' 4/4/15 מוצ"ש- על העמדה ינגן בקוקטייל המוזמנים ראובן לובלין- 22:30 בדיוק למוזמנים בלבד. לאחר מכן יעלו לנגן ולהטריף אותנו האחים לבית אלימלך: אליאור ותומר אלימלך. ויחתום בנשיקה מהעמדה מאיר מלכה שידאג לנו למוסיקה מרקידה במיוחד. מכירה מוקדמת אצל צוות היחצנים.

https://www.facebook.com/events/513439518795490/

וכל אלה הם הפתיח לחג המיוחד הזה ולהפקות הבאות עלינו בחול המועד ובחג שני. עד אז נצטרך להמתין בסבלנות להזמנות מקושטות במיוחד

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם, יפית

חג שמח וכשר. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה