הערב ב-21:00: גמר גביע המדינה בכדורסל בין הפועל ירושלים למכבי ת״א



הסופר קלאסיקו של הכדורסל הישראלי ייערך בארנה. האדומים רוצים לזכות בתואר בפעם החמישית

חגיגת כדורסל גדולה צפויה הערב ב-21:00 בהיכל הארנה בירושלים, כאשר הפועל ירושלים המתחזקת תפגוש את אלופת אירופה מכבי ת״א, בקרב ראש בראש על גביע המדינה בכדורסל. האדומים ינסו לצרף לארון הזכיות גביע חמישי. מכבי ת״א מנגד תנסה לזכות בתואר בפעם השישית ברציפות, ובפעם ה-42 באופן כללי.

דני פרנקו התייחס למשחק: ״כל משחק נגד מכבי ת״א במשחקים האחרונים התפתח באופן שונה בצורה קיצונית מהשני. אם אנחנו מוכנים? נענה על זה במשחק.״ יותם הלפרין התייחס אף הוא למשחק כשאמר: ״הפועל מועדון שרוצה תארים, הדרך לגמר הייתה לא פשוטה. כנראה ששתי הקבוצות הטובות יותר הגיעו לגמר.״

בעלי הפועל ירושלים, אורי אלון, התראיין ביום שישי לתוכנית ״בדרך למגרש״ ברדיו ירושלים ואמר: ״"אני מקווה מאוד שהחבר'ה יבואו מוכנים ועם הטירוף שהיה להם בחצי הגמר. אם יבואו בגישה כזאת, יהיה קשה מאוד לנצח אותם. כולם מבינים את גודל המעמד. ברגע שיראו את הגביע יושב שם, יבינו שזה משחק על תואר ושיש להם את כל הכלים לעשות את זה. בנינו קבוצה שהבסיס שלה הוא לתפקד במאני טיים, זה הלקח מהשנה שעברה. הבאנו שחקנים שהראו בעבר שהם יודעים להגיע במאני טיים”.

החדשות הטובות מבחינת הירושלמים, הם שאחד השחקנים המשמעותיים אצל הצהובים מת״א, סופוקלס שחורציאניטיס, פצוע ולא יקח חלק במשחק הגמר, מה שיכול להשפיע מאוד על התפתחות המשחק.

משטרת ירושלים השלימה היערכותה לקראת המשחק, שוטרים וסדרנים יתפרסו החל מהשעות הצהרים באצטדיון ומחוצה לו לשמירת הסדר והביטחון, הסדרת והכוונת התנועה.

בשל צפי להגעת אוהדים לאצטדיון, צפויים שיבושי תנועה החל מהשעה 16:00.

הסדרי חניה:
לרשות האוהדים חניה חינם בחניון הגן בטכנולוגי ומשם באמצעות מערך היסעים (שאטלים) לאצטדיון וחזרה.

ההגעה לחניון הגן הטכנולוגי תתאפשר מרחוב אגודת הספורט הפועל.

כמו כן, מרחוב יצחק מודעי לא תתאפשר הגעה לכביש בגין.

לא תתאפשר חניית כלי רכב בחנין המזרחי (קריית הספורט).

עקב מזג האוויר והכבישים החלקים, מומלץ להגיע לאצטדיון באמצעות תחבורה ציבורית (רכבת, אוטובוס). המשטרה תציב שוטרים גלויים וסמויים לשמירת הסדר והאבטחה. המשטרה תפעל בנחישות ותגלה אפס סובלנות כנגד כל מי מאוהדי הקבוצות אשר ינסה להפר את הסדר.

 

תמונה ראשית באדיבות Flash 90, תמונה בגוף הכתבה: באדיבות חטיבת דובר המשטרה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה