סניף חדש לתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו"



בשורה לבעלי הצרכים המיוחדים: עיריית ירושלים איתרה סניף חדש לפעילותה של תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", שתפעל מעתה במבנה שבט משואות של הצופים הדתיים בשכונת סן סימון

איתור המבנה החדש נעשה בסיומו של תהליך משותף לעירייה ולתנועת הנוער הייחודית, בעקבות גידול במספר החניכים בה וצורך במתן פתרונות לאתגרים השונים בה ולקשיים שהתעוררו במבנים בהם פעלה התנועה במשך מספר שנים בעיר.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, אשר ליווה מקרוב את התהליך ציין כי "בכל פעם שאני פוגש את החניכים והמדריכים המיוחדים של "כנפיים של קרמבו" אני מתרגש מחדש. הזמנתי אותם לאחרונה להדלקת נרות חנוכה בלשכתי והאור שהדליקו הופץ למרחקים. אני שמח שמצאנו מבנה הולם לפעילות החשובה שנעשית בתנועה לשילוב האוכלוסייה המיוחדת בעיר על מנת לבסס את שאיפתנו לבסס שוויון הזדמנויות מלא ולהעניק תחושת שייכות קהילתית לציבור עם צרכים מיוחדים כבר מגיל צעיר. אני מודה גם לתנועת הצופים הדתיים ולשבט משואות שנרתמו לסייע לנו במציאת הפתרון".

יש לציין כי עיריית ירושלים רואה חשיבות רבה בפעילות התנועה ומלווה אותה באופן שוטף ורציף לאורך כל הדרך. המיקום החדש נבחר יחד עם נציגי הסניף והעירייה ושביעות רצון הנהלת התנועה שמברכת על המהלך.

 צילום: אלדד וייל


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה