חזרה לשגרה עם תערוכה מדהימה שאסור לפספס, שבוע האופנה לשנת 2014, טרנד גדול קטן חדש וידיעה עצובה אחת

בוקר. מתעוררת ובודקת אם כל מה שעבר עלי ביממה האחרונה היה רק חלום או מציאות. אכן מציאות. בבוקר במילאנו, כמעט פספסתי את הטיסה בגלל נעליים שהייתי צריכה להזמין מחנות ספציפית. 5 דק' לפני טיסה רצים בשיא המהירות לשער מס' 5 שנמצא בקצה העולם ימינה. קוראים בשם שלנו פעם ראשונה, פעם שנייה. הגענו סוף סוף. נכנסים למטוס. תופסת תנומה. מגיעים לארץ, עיכוב של המזוודה שלי-דווקא שלי. כעבור שעתיים עולים לרכב בדרך לתל אביב. פקקים איומים. בעוד שעתיים בדיוק מתחילות חגיגות יום ההולדת שלי בבר "וועד הבית". מספיקה להתקלח, מניקור, פן, לבחור אאוטפיט ויוצאת בטיסה מהבית כי קבעתי עם כולם בשעה 22:00. חוגגת, נהנית, שותה קצת. קמה בבוקר חולה! לא התפלאתי!


השבוע אני רוצה לעדכן אתכם בחדשות טריות מהימים האחרונים. אתחיל בידיעה מרעישה מעולם האופנה - מעצב האופנה המוערך אוסקר דה לה רנטה הלך לעולמו ביום שלישי האחרון בגיל 82 אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. דה לה רנטה, אחד המעצבים המוערכים והמשפיעים בתעשיית האופנה עיצב שמלות הוט קוטור לנשים הכי חשובות בעולם כמו הילארי קלינטון ומישל אובמה ובין היתר גם לכוכבות הוליוודיות גדולות כמו קייטי פרי וטיילור סוויפט. העיצובים שלו נצרבו בתודעה ההיסטורית וזכו לכותרות רבות.

ובטח יעניין אתכם ששבוע האופנה בחולון לשנת 2014 יוצא לדרך בין תאריכים 24-29 בנובמבר במוזיאון העיצוב בחולון. זו השנה השביעית שנערך בחולון אירוע בינלאומי לתעשיית האופנה ביוזמת עיריית חולון. הנושא המוביל השנה הוא MUSE -  השראה באופנה עכשווית.
השבוע יכלול כנס בינלאומי בהשתתפות מעצבי אופנה, סטארטפיסטים, יזמי אופנה ועורכי מגזינים מובילים מהעולם, לצד כתות אמן ייחודיות על ששת החושים בהנחיית מרצים ישראלים ובינלאומיים. כמו כן, הגלריות העירוניות בחולון יקדישו שש תערוכות אופנה מיוחדות וסנימטק חולון יציג שלושה סרטי אופנה עטורי שבחים. שווה קפיצה!

מתערוכה לתערוכה וקולקציה חדשה - מותג בינלאומי בשם פרד פרי השיק בימים האחרונים קולקציית קפסולה חדשה, מסוגננת המתכתבת עם הזמרת האהובה עלי איימי ווינהאוס. איימי, שעסקה בחייה הבוגרים בצריכת סמים ואלכוהול זוכה לתחייה מחודשת בקולקציה הנוכחית.
בהכנת הקולקציה לסתיו חורף 2014-15, נשענה מנהלת העיצוב של פרד פרי, איימי מולינו, על נסיונה כסטייליסטית וכאסיסטנטית של הזמרת המנוחה עם קולקציה המתמצתת את הסגנון האייקוני של איימי ווינהאוס בשילוב המורשת הבריטית של המותג פרד פרי.
הרעיון המוביל את הקולקציה החדשה נשען על הדפסי החרציות המזוהים עם הזמרת המנוחה וקלפי המשחק של שנות ה-50. ההדפסים הגרפים שולבו בפריטים קלאסיים של פרד פרי שעובדו עם פרטים של התקופה כדוגמת צווארונים רחבים, חפתים, שרוולי בלוזון ומותניים הדוקים. עוד ניתן לראות בקולקציה שורטס, חצאיות עיפרון צרות, גזרות גבוהות וחולצות מכופתרות ומשובצות.
אם תרצו להתרשם מהמקור אני ממליצה לכם לקפוץ לבית התפוצות שבימים אלה מארח תערוכה היישר מהמוזיאון היהודי בלונדון על איימי ווינהאוס. שם בין היתר תוכלו להציץ בשמלות האהובות עליה ובשאר פרטי הלבוש שאותם נהגה ללבוש הכוכבת.

חייבת להתוודות, כשהייתי קטנה הייתי אוהבת לנעול את הנעליים של אמא, לענוד את התכשיטים הגדולים שלה ולדגמן מול המראה אישה מבוגרת. בתקופה האחרונה הסתבר לי שגם האימהות אוהבות להלביש את בנותיהן הקטנטנות בלבוש תואם ואפילו נרשם על זה טרנד. יותר ויותר בתי אופנה חוסכים להורים את המאמץ והחיפושים ומספקים ללקוחות אאוטפיטים תאומים בגרסה מכווצת שניתן לרכוש יחד. הילדה מרוצה שהיא מתלבשת כמו אמא, האמא מרוצה שהילדה לבושה בסטייל ובעיקר הרשתות מרוצות כי הכנסתן גדלה. חנות מגניבה בשם האוס אוף הולנד השיקה לאחרונה קולקציה שלמה שכזאת במחירים מופקעים. שווה או ילדותי? תחליטו בעצמכם.

להתראות בשבוע הבא,
בר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה