רבנים ראשיים חדשים לירושלים: הרב עמאר והרב שטרן



לאחר אחת עשרה שנים יש רבנים ראשיים לירושלים.בתום ספירת הקולות נקבע כי - הרב הראשי הספרדי של ירושלים הוא הרב שלמה משה עמאר והרב האשכנזי הוא הרב אריה שטרן

היום (יום ג') התקיימו הבחירות לרבנות ירושלים להלן התוצאות- הרב עמאר - 28 קולות. הרב שמואל אליהו - 18 קולות וחיים אמסלם - 2 קולות.
הרב אריה שטרן - 27 קולות והרב לאו - 20 קולות.

מהבית היהודי נמסר: "ירושלים בידיים ציוניות. הבית היהודי מברך את הרבנים הראשיים לירושלים, הרב אריה שטרן והרב שלמה עמאר, עם היבחרם . זהו ניצחון חשוב לאוהבי עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל בבחינת תחל שנה וברכותיה".
 מארגון רבני צהר נמסר "ארגון רבני צהר מברך הערב את הרב אריה שטרן ואת הרב שלמה עמאר לאחר שנבחרו לעמוד בראש הרבנות ירושלים. 
בחירתו של הרב שטרן מבכירי רבני צהר הייתה הכרחית לעיר הטרוגנית ומלאת קונפליקטים דתיים כירושלים, יחד עם הרב עמאר ירכיבו השניים מוסד רבני מכובד שיגרום לתושבי העיר לשוב ולהאמין ברבנות.  ירושלים נמצאת כעת בידיים ציוניות"

ראש העיר ירושלים ניר ברקת: "הבטחתי וקיימתי. אני מברך את הרבנים שטרן ועמאר על בחירתם לתפקיד הרם של רבני העיר ירושלים. לפני 9 שנים יצאתי לשליחות לבקשת הרב מרדכי אליהו זצ"ל, כדי להבטיח שלירושלים, עיר בה שני שליש מהיהודים אינם חרדים, יהיה רב ראשי ציוני, לצד רב חרדי המייצגים את כלל האוכלוסיה באופן ראוי והוגן. היום, עם סיום השנה הראשונה לקדנציה זו, אני שמח להכריז שהצלחנו במשימה החשובה, על אף כל הקשיים וניסיונות ההכשלה של המהלך.בכוונתי לעבוד עם הרבנים במשותף בראש ובראשונה כדי להעמיק את האחדות בירושלים ולבנות גשרים בין המגזרים בעיר, אליה נשואות עיני כל העולם. הרבנים שטרן ועמאר משקפים באישיותם דרך של קירוב לבבות, מתינות, ופתיחות כלפי כלל הציבורים ואני בטוח כי ימשיכו בדרכם ובמנהיגותם המאחדת בתפקידים כרבני העיר".

 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה