נעצרו 3 חשודים בסחר ויבוא סמים



6 ק"ג סם מסוג קוקאין הוסלקו בתחכום כדפנות של מזוודות נסיעה ע"י 3 חשודים יהודים שנעצרו. מעצרם הוארך עד ליום חמישי הקרוב. השלושה נעצרו ע"י היחידה המרכזית בירושלים בשיתוף משטרת ברזיל ומשטרת קולומביה.

חוקרי ובלשי היחידה המרכזית בירושלים בשיתוף עם משטרת ברזיל ונציג משטרת ישראל בקולומביה עצרו 3 יהודים חרדים החשודים בסחר ויבוא סמים מסוג קוקאין ותפסו 6 ק"ג סם שהוסלקו בתחכום כדפנות של מזוודות נסיעה.
 
בתאריך 20.7.14 נשלח שמעון בניטה לברזיל ע"י דוד שוסטר כבן 43 מבית שמש ומשה גולדשטיין כבן 27 מירושלים.

שוסטר וגולדשטיין מנהלים רשת ליבוא וסחר בסמים, הם איתרו את שמעון בניטה וגייסו אותו כבלדר. השניים רכשו עבורו כרטיס טיסה ושכרו עבורו חדר במלון בברזיל. משימתו של בניטה הייתה להעביר את הסמים מברזיל לאוסטרליה, שם אמורים היו השניים להיפגש עמו ע"מ להפיץ את הסמים.
על מנת לטשטש עקבות ולהסיר חשד רכשו עבורו כרטיס טיסה לצ'ילה ומשם לאוסטרליה.
 
עם הגעתו של בניטה לברזיל, חבר אליו ספק הסמים במלון והעביר לידיו את הסמים במשקל כולל של 6 ק"ג שהוסלקו בשיטה מתוחכמת. הסם מסוג קוקאין הועבר בתהליך בו האבקה הפכה לחומר מוצק, עוצבה במסגרת והוכנסה כדפנות קשיחות של שתי מזוודות נסיעה.
 
בתאריך 23.7.14 נעצר בשדה התעופה בברזיל שמעון בניטה ע"י משטרת ברזיל ובסיוע נציג המשטרה בקולומביה, כשהוא בדרכו לעלות למטוס וברשותו 2 מזוודות, כשבכל אחת מהן 3 ק"ג סם מסוג קוקאין. שווי הסמים מוערך בכ- 2.5 מיליון ₪.
 
במקביל נעצרו בישראל ע"י ימ"ר ירושלים, מנהלי רשת הסמים דוד שוסטר ומשה גולדשטיין. בחקירתם הכחישו מעורבותם.

עם זאת חוקרי מפלג התשאול בימ"ר ירושלים אספו ראיות נוספות והיום השניים הובאו לבימ"ש השלום בירושלים, מעצרם הוארך עד ליום חמישי 21.8.14 עם הצהרת התובע ובימים הקרובים יוגש כנגדם כתב אישום בעבירות יבוא וסחר סמים.

שמעון בניטה יישפט בברזיל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה