מתחדשים: סניף קפה הלל בקניון הדר עבר למשכנו החדש



"קפה הלל" בקניון הדר עבר למיקומו החדש זאת לאחר שיפוץ נרחב לקראת ימי הקיץ החמים משיק הקפה גם תפריט חדש המושתת על פירות וירקות עונתיים, חומרי גלם טבעיים ודגש על מנות צמחוניות וטבעוניות

קניון הדר מתחדש ועימו גם החנויות, סניף קפה הלל בקניון הדר עבר למשכנו החדש מול הסופר-פארם. הקפה עבר שדרוג נרחב בנראות ומכיל ישיבה מרווחת בפנים, בנוסף, ישנו בר אשר יפעל לתוך הלילה.

שעות הפעילות של הקפה הורחבו עד לשעות הקטנות של הלילה.

הקפה שופץ ועוצב לפי הקו העיצובי החדש של הרשת ובאווירה אינטמית ונעימה המתאים לכל סוג בילוי ולכל שעות היום.

מתכוונים לפסח: הסניף יהיה פעיל במהלך כל החג עם תפריט כשר וחלבי לפסח הכולל רביולי בטטה ופסטה כשרה לפסח.

בנוסף קפה הלל הדר מציג את התפריט החדש והכשר, שנבנה על ידי היועץ הקולינארי שף אילן גרוסי מבעלי מסעדת הצ'אקרה, מחזק את הקו שבנתה הרשת בשנים האחרונות – המציע חווית בילוי מוקפדת ואיכותית תוך התכתבות שוטפת עם עולם הקולינאריה העכשוי. התפריט יתחלף מדי עונה על מנת להציע מנות המובססות על חומרי הגלם הנמצאים בשווקים במיטבם.

בתפריט החדש ינתן דגש למנות צמחוניות וטבעוניות, לצד חיזוק תפריט הקינוחים, הלחמים והמאפים שמציעה הרשת.

מנות לדוגמה מהתפריט החדש: אורז ביראני עם טופו -(מנה טבעונית) (43 שקל), פוקצ'ה עם חצילים קלויים, גבינת פטה וזיתי קלמטה (43 שקל), פיצה מרגריטה בתנור לבנים עם רוטב עגבניות וגבינת מוצרלה (39 שקל), רביולי חציל שרוף עם גבינת עזים (57 שקל), סלט חם מהמחבת(מנה טבעונית) - מגוון ירקות מוקפצים עם טופון ברוטב ויניגרט אסיאתי (53 שקל), פסטה פטוצ'יני/ פוזילי ברוטב אסיאתי עם טופו וירקות (47 שקל). סלט בורגול עם פטה וטחינה (49 ₪), סלט חלומי- פטריות שמפיניון וגבינת חלומי מוקפץ בשמן זית, ירקות העונה בויניגרט שמן זית ולימון 59 ש"ח.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה