מתחילים בירושלים - DIVINO TANGO להקת טנגו מהמפורסמות בעולם מגיעה לישראל



להקת Pasiones Tango המפורסמת בעולם הטנגו עומדת להגיע לישראל בחודש מרץ למופע חדשני ומיוחד במינו אשר זכה לביקורות נלהבות ברחבי העולם

יוצרי המופע- Divino Tango אריקה בוגליו (Erica Boaglio ) ואדריאן אראגון (Adrián Aragón), רקדני טנגו וכוריאוגרפים בעלי שם עולמי, כיכבו במיטב מופעי הטנגו על במות יוקרתיות בבירות העולם וזכו להכרה של העיתונות הבינלאומית, בשיתוף עם 13 רקדנים מעולים מארגנטינה מביאים אל הבמה את יצירתם המקורית בהפקה אומנותית חושנית ואלגנטית, וביצועים שלוקחים את הקהל למסע מרתק ועוצר נשימה לתוך נשמתה של ארגנטינה הקלאסית והעכשוית.

כוריאוגרפיות המופע המרשימות מלוות בפס הקול של הטנגו משנות הארבעים של המאה הקודמת ועד הטנגו המודרני של ימינו עם תפאורה מרשימה ומוסיקה מקורית של Luis Corallini וקטעים על ידי Astor Piazzola,  Osvaldo Pugliese ו- Francisco Canaro.

לראשונה במופעי הטנגו, היוצרים מציגים את המחול המפורסם והחושני בצורה שונה לחלוטין ובסגנונם הייחודי תוך שילוב של הטנגו הקלאסי, הטנגו המודרני וכן סגנון הפולקלור הארגנטינאי מתוך מטרה ליצור הרמוניה חדשה בין סגנונות המחול השונים. הצופים במופע יזכו לחוות את כל אותם רגשות עזים שרק ריקוד הטנגו מסוגל לעורר ולחוש את ליבה הפועם של ארגנטינה על כל גווניה - הראוותנות שבה כמו גם על מצוקותיה.

היוצרים מבקשים להציג במופע את ארגנטינה ואנשיה בעלי המעוף והתקווה אשר מצד אחד חיים במדינה שסועה המתמודדת עם קשיים ומשברים בלתי פוסקים ומצד שני מלאי דמיון ותשוקה לתרבותם וכבוד עמוק למורשת המוסיקה והמחול אשר מגשרת בין כל שכבות האוכלוסייה בזמנים הקשים מאז ומעולם.

מופע יגיע לישראל כחלק ממסע הופעות עולמי, הלהקה תגיע מגיעה מהונג-קונג למספר ערים באיטליה לפני הגעתה לישראל.

הלהקה תגיע לישראל בתאריך 19.3.14 ל-7 הופעות בלבד:

 ירושלים – תיאטרון ירושלים-שרובר – יום רביעי 19.3.14 בשעה 20:30

חיפה – אודיטוריום חיפה – יום חמישי 20.3.14 בשעה 20:30

נס-ציונה – היכל התרבות – יום שישי 21.3.14 בשעה 21:30

נתניה – היכל התרבות – מוצ"ש 22.3.14 בשעה 20:30

הרצליה – היכל אמנויות הבמה – יום שני 24.3.14 בשעה 20:30

תל אביב – בית האופרה-המשכן לאמנויות הבמה – יום ראשון 23.3.14 שתי הופעות – בשעה 18:00 ו- 21:30

רחלי גרינברג – המפיקה והמנהלת האומנותית של הלהקה, ישראלית במוצאה, עזבה קריירה כעורכת דין לטובת לימודי טנגו בארגנטינה, מאז פיתחה קריירה אומנותית בתחום הטנגו הארגנטינאי ורכשה מוניטין כאחת מרקדניות הטנגו והכוריאוגרפיה המובילות, הפיקה מספר מופעי טנגו אשר זכו להצלחה ואהדה רבה בישראל, ביניהם את מופע הטנגו TANGOX2 אשר קיבל פה ביקורות נלהבות, רחלי גרינברג הקימה ומנהלת בית ספר לטנגו בלונדון ועובדת עם מיטב רקדני הטנגו בעולם במופעים שהיא מפיקה ומנהלת 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה