קומץ אוהדי בית"ר נגד גאידמק, סאדייב וקאדייב



המיעוט המתלהם מהיציע המזרחי לא מתכוון להפסיק במחאה עד שהקבוצה לא תחזור בה מהכוונה לצרף את השחקנים החדשים. מנגד, יושבי היציע המערבי מעידים כי ישמחו להצטרפות הכח החדש. גאידמק: "לא נכנע לקומץ". בית"ר לדין

סוער בבית"ר ירושלים. הקבוצה אומנם הפסידה אתמול לבני יהודה, אבל אף אחד לא באמת מתעסק בהפסד אלא בפילוג בין הקהל ובצירופם של שני שחקנים מוסלמים לבית"ר.
 

מצד אחד, ארגון לה פמיליה ויושבי היציע המזרחי שמחו אתמול נגד הנחתתם של שחקני טרק גרוזני, זאור סאדייב וג'אבריל קאדייב בבית"ר.
 
אותם אוהדים טוענים שלא יסכימו לראות במדי בית"ר שחקנים מוסלמים ויעשו הכל על מנת למנוע מהשניים להגיע. בארגון כבר שוקדים על פעולות מחאה נוספות נגד ארקדי גאידמק ואיציק קורנפיין. "לא נקבל את השחקנים וגם אם הם יגיעו נדאג שהם יעזבו בחזרה לצ'צ'ניה. בית"ר הסתדרה יפה מאוד בלי שחקנים מוסלמים ותמשיך לשרוד גם בלעדיהם".
 
מנגד, יושבי היציע המערבי לא מביעים התנגדות נחרצת ולא ימחו נגד הכוונה להנחית בבית"ר שחקנים מוסלמים. חלקם אף ניסו להשתיק אתמול את היציע המזרחי שקרא קריאות גזעניות. בית"ר אגב, צפויה לעמוד לדין בגין אותם קריאות.
 
נכון לעכשיו לא ברור האם השניים אכן יגיעו בסופו של דבר. השניים קיבלו מסרים לפיהם אוהדי בית"ר מתנגדים להגעתם ואף שמעו על המחאה בטדי. גאידמק לעומת זאת הבהיר כי הוא לא מתכוון לוותר על צירוף השחקנים ואמר: "המטרה היא לעשות סוף לגזענות שפגעה בבית"ר לאורך השנים ולא להיכנע לקומץ".
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה