החסד של חברת "חסיד" למען תושבי הדרום



לאור המצב הביטחוני, חברת אחים חסיד התגייסה למען תושבי הדרום ומארחת 20 משפחות מהדרום בפרויקט היוקרה "גני ציון" בשכונת קטמון ירושלים

חברת אחים חסיד בשיתוף חברת דניה סיבוס נרתמו למאמץ למען תושבי הדרום. הבעלים של החברה ציון חסיד, החליט בסוף השבוע האחרון לארח משפחות מהדרום ולשכנם בפרויקט היוקרה של אחים חסיד, גני ציון שבשכונת קטמון בירושלים. נציגי החברה פנו למוקד 106 של עיריית ירושלים שליקט את בקשות המשפחות להגיע להתארח בירושלים והעבירם לחברה. החל מיום ראשון בערב הגיעו יותר מ20 משפחות מאשקלון, שדרות, אופקים ובאר שבע למגדל היוקרה שנמצא בלב הפרויקט בו נותרו מספר דירות שטרם נמכרו והם (מדובר בדירות ששייכות לבעלים) אשר נתנו אותן למען אותם משפחות ברובן מרובות ילדים. נציגי החברה קלטו את המשפחות ודאגו לצרכיהם הבסיסים כגון מקרר,מזרונים, כריות, שתייה וכדומה. המשפחות שהגיעו מהדרום התרגשו נוכח העובדה כי את הימים הקרובים הם יבלו בדירות יוקרה בקומות הגבוהות הצופות לכל ירושלים. חלק מהמשפחות השתכנו בדירות גן הנמצאות בפרויקט.

שרון חסיד, מחברת "אחים חסיד":"אנו רואים בפעילות זו זכות גדולה. מבחינתנו זהו מסר לכל אזרחי מדינת ישראל להיות מאוחדים ומגובשים ולתת האחד למען השני וכך לא יכולנו לנצח אותנו. נרתמו למען תושבי הדרום כבר מסוף השבוע האחרון בצוותא עם חברת דניה סיבוס במטרה להעניק לאותן משפחות ולילדים רגעים של נחת והפוגה מהמצב הקשה. למרות הריחוק והניתוק מהזמני מהבית אנו משתדלים להעניק להם את ההרגשה הטובה ביותר ולתת להם הרגשה של בית לפחות לתקופה הקרובה. 

ליאור סברו, תושב באר שבע, בעל משפחה עם חמישה ילדים שהגיע לגני ציון עם משפחתו :"זוהי הרגשה טובה מאוד לילדים ולנו לקבל קצת שקט ונחת. האמת היא שלא האמנו שנעבור מאימת הקסמים והגראדים לדירות יוקרה בירושלים. זהו מחווה יוצר דופן ואנו בהחלט מודים על כך.  מחמם את הלב לראות את ההתגייסות של אזרחי ישראל למען תושבי הדרום וזהו בהחלט מבליט את הייחודיות של העם שלנו".  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה