ביום שלישי: גמר גביע הכדורעף במלחה



זאת השנה השלישית ברציפות שגמר הגביע המכובד יערך כאן, בעיר שלנו, והפעם יפגשו מכבי תל אביב והפועל כפר סבא. עו"ד אלישע פלג, מחזיק תיק הספורט בעירייה: "אנו מקווים שבשנים הבאות נזכה לראות בגמר קבוצה ירושלמית"

העיר ירושלים, רשות הספורט העירונית ואצטדיון מלחה ממשיכים במסורת וגם השנה, בפעם השלישית ברציפות, יערך גמר גביע הכדורעף כאן, בעיר שלנו, בבירה. הגמר, שיערך ביום שלישי הקרוב, יב' באדר תשע"ב בשעה 19:00, יפגיש את מכבי תל אביב והפועל כפר סבא, כשאת אצטדיון מלחה צפויים למלא לא פחות מ-2000 צופים נלהבים.

האירוע, חשוב לציין, ייצא לדרך הודות לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שפנה לראשי איגוד הכדורעף בבקשה לקיים את הגמר גם השנה בבירה ובאיגוד נעתרו בחיוב לבקשה. בשורה התחתונה, ירושלים ממשיכה לייצב את מעמדה לא רק כבירה של ישראל, אלא כבירת הספורט והתרבות של המדינה, וביחד עם אירועים נוספים שיתקיימו כאן בעיר שלנו, כמו מרתון ירושלים והמכבייה שבאופק, גמר גביע הכדורעף הוא ללא ספק עוד אחד מרגע השיא שיתקיימו כאן בעיר.

מכבי תל אביב, אימפריית הכדורעף של ישראל, היא מן הסתם הפייבוריטית לזכות בגביע השנה. היא מחזיקת הגביע משנת 2011 והיא עולה לירושלים בשביל לשמור על התואר שלה.  אבל, לא היה חסר הרבה בשביל שבגמר שיערך במלחה בשבוע הבא, היינו זוכים לראות את קבוצת הכדורעף של הפועל ירושלים. הצהובים ניצחו בחצי הגמר את האדומים 2:3 אחרי משחק מותח ומורט עצבים ונראה שרק הניסיון עשה את ההבדל. כך או כך, קבוצתו של אוריה כהן רושמת עונה מוצלחת ופרט להעפלה המכובדת לחצי גמר הגביע והמשחק הנהדר מול מכבי, הצליחה הפועל בשבוע שעבר להבטיח את הישארותה בליגה.

זה הזמן לספר לכם שענף הכדורעף בירושלים נמצא בצמיחה - הפועל ירושלים מפעילה שתי קבוצות גברים, אחת, כאמור, שעלתה לליגת העל בעונה שעברה והגיעה השנה עד למעמד המכובד של חצי גמר הגביע וכבר הבטיחה את הישארותה בליגה, ואחת, נוספת, בליגה הארצית, שמוליכה את הטבלה. הפועל ירושלים גם מפעילה קבוצת נשים בכדורעף ונראה שהספורט הנפלא הזה בדרך להפוך לעוד ענף ייצוגי ומכובד בירושלים. בעיר, אם לא ידעתם, גם פועלים במסגרת התאחדות בתי הספר מאות ילדים ובני נוער בליגות הכדורעף הארציות, ואלה מגיעים להישגים מכובדים.

הגמר, שיתקיים ביום שלישי הקרוב, יערך במעמד ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, ויו"ר איגוד הכדורעף, יעקב שטופמן. בין המערכות במשחק הגמר, תהיה הופעה קצרה של להקת "קול בן דאנס", להקת מחול מודרנית מירושלים, עוד כבוד וייצוג לעיר ירושלים.  

"אנו רואים בענף הכדורעף את אחד מהענפים החשובים בעיר. קיים פוטנציאל רב לפיתוחו, והוא ממומש על ידי הפעילות הענפה והאינטנסיבית שנעשית בקרב בני הנוער בבתי הספר בירושלים", סיפר לנו השבוע עו"ד אלישע פלג, מחזיק תיק הספורט בעירייה, "אנו רואים עתיד לקבוצות הירושלמיות ומקווים שבשנים הבאות נזכה לראות בגמר קבוצה ירושלמית".

יעקב שטופמן, יו"ר איגוד הכדורעף, הוסיף: "זה נראה ונשמע טבעי שאת גמר גביע המדינה נקיים בעיר הבירה, אבל מעבר לסמליות אנו רואים חשיבות רבה בהפצת הענף בכמה שיותר מקומות בארץ. אנו שמחים לקיים את האירוע המכובד הזה בבירת ישראל".  

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה