פרוייקט "ליגת השכונות" של קטמון למען סובלנות



180 ילדים השתתפו בטורניר נוסף של פרוייקט "ליגת השכונות". הנהלת קטמון: "שמחים על ההזדמנות לשלב את ילדי הפרוייקט בפעילות הבוגרת"

ביום שישי האחרון, ה-20.01.12, התקיים טורניר נוסף בסימן 'כדורגל לכולם' במסגרת פרויקט 'ליגת השכונות' של הפועל קטמון ירושלים. בטורניר השתתפו כ-180 ילדים ב-12 קבוצות שונות, ממזרח ומערב העיר ירושלים.

עם סיום הטורניר, לקראת השעה 12:00, צעדו בצעדה צבעונית במיוחד כל משתתפי הטורניר, יחד עם צוות 'ליגת השכונות' ובליווי תכנית 'בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים' של הקרן החדשה לישראל, אל עבר אצטדיון 'טדי' בשכונת מלחה, שם התקיים משחק של הפועל קטמון ירושלים מול מכבי "קביליו" יפו. הילדים, עם מדים צבעוניים וייחודיים לכל קבוצה, נשאו דגלים עם שם שכונתם והכיתוב "כדורגל לכולם" בעברית, ערבית ואנגלית. בסוף הצעדה, הילדים נכנסו אל אצדטיון 'טדי' וקיבלו חוויה נוספת מעולם הכדרוגל: צפייה במשחק היישר מהמגרש.

בתחילת המשחק, הצטרפו שתי הקבוצות המצטיינות בטורניר, קבוצת נווה יעקב ברנדט וקבוצת כפר עקב, אל הפועל קטמון ירושלים ומכבי "קביליו" יפו על הדשא, למשמע תשואות חמות מהקהל. במחצית המשחק עלו כל 12 הקבוצות אשר השתתפו בטורניר באותו בוקר, עם מדיהם ודגליהם, על המגרש וקיבלו כבוד גדול וחוויה מיוחדת במינה.

מהקרן החדשה לישראל נמסר: "הצלחת הפרויקט היא ההוכחה הטובה ביותר לפוטנציאל הגדול שקיים לחיים משותפים בירושלים. הקרן החדשה לישראל שמחה לתמוך בפרויקט ותמשיך לתמוך בכל התארגנות הפועלת לקידום ערכי השוויון, סובלנות וכבוד הדדי."

מהנהלת הפועל קטמון ירושלים נמסר: "כפרויקט הדגל של היוזמה החברתית, אנו שמחים על ההזדמנות לשלב את 'ליגת השכונות' בפעילויות הקבוצה הבוגרת, ולהנחיל לילדי הפרויקט את אהדת הקבוצה כבר בגילם הצעיר. זהו עוד נדבך בהשפעה החיובית שיש להפועל קטמון ירושלים ול-'ליגת השכונות' על ילדי העיר."

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה