אלימות בפינסקר 11



37 ימים לאחר שפלשו לבניין המשרדים הנטוש ברחוב פינסקר 11 בעיר, פונו הבוקר (ה) באלימות 30 המשפחות וילדיהם ע"י חברת אבטחה פרטית ששכר בעל המבנה. פצועה אחת פונתה ע"י מד"א לבית החולים, בתקרית היו גם ארבעה עצורים

"בעטו בנו בכל הגוף, לא ריחמו על הילדים ואת כל הריהוט שיש לנו זרקו דרך החלונות בברוטאליות ובחוסר התחשבות מינימאלית"  כך מספרת "לירושלים נט" ויקי וענונו בעיניים דומעות וכאשר היא מחזיקה את בנה של חברתה רינת שנמצאת בחודש השישי להריונה שפונתה אף היא מהבניין.

 "הם הגיעו בחסות הגן"

זה קרה בסיבות השעה 11:45 בבוקר, בבניין היו באותה עת חמש נשים חד הוריות וילדיהם, מלווים בקציני משטרה שעמדו בצד ולא הפריעו למהלך הפינוי האלים הגיעו  30 מאבטחים ששכר בעל המבנה  ובחסות הגינה הסמוכה רצו לעבר הגדר שמקיפה את הבניין ופרצו פנימה.

 

"הם בעטו בדלתות בכל הכוח, ביקשנו שיזדהו שרק יגידו לנו מי הם כדי שנוכל להגיע לאיזושהי פשרה,

הם לא היו מוכנים לשמוע"

 

25 ילדים התגוררו בבניין עד הפינוי, חלק מהילדים שהו באותו הזמן בגנים ובפעוטונים "לפחות נחסכו מהם המראות הקשים" אומרת אתי ששהתה בבניין.

המשטרה כאמור שלחה למקום מספר קצינים שלא הציגו צו בית משפט כמתחייב בחוק "לאחר 30 ימים שבהם לא פינו אותנו אנו נחשבים לתושבים ארעיים ולכן היה חובה להציג צו ביהמ"ש" אומר לנו דרור מזרחי שפונה ביחד עם אשתו וילדיהם מהבניין.

"אנחנו לא רצינו אלימות, המשטרה הבטיחה שתעדכן אותנו 24 שעות לפני שיהיה פינוי כלשהו זה לא קרה איך אפשר להאמין להם?"חלק מהריהוט שנזרק לרחוב

כאמור בתקרית ישנה פצועה אחת קל, "היא קיבלה בעיטה חזקה באזור הבטן ויש חשש ששברה את האגן" מוסיפה ויקי.

"אנחנו אנשים עובדים שלא מצליחים לסגור את החודש, אני חייבת לבעלת הדירה שלי 14.000 שקל שאין לי מאיפה להביא, ולכן כשראינו שאף אחד לא עוזר לנו כולל ראש העיר החלטנו לפלוש לדירות, הרי באוהל אי אפשר לגדל ילדים"

 

כרגע התושבים המפונים לא יודעים היכן יעבירו את הלילות הקרובים "אולי בגן הסמוך, נקווה שלא ירד גשם" הם אומרים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה