עונת התרבות מגיעה השבוע לקצותיה האפלים ומציגה את "החזית" , פסטיבל מוזיקה אלטרנטיבית במסגרת שידורי רדיו בלתי פוסקים וסצנת אנרגראונד מסתורית שתפשוט על העיר ותציע מסיבות ואירועים מסקרנים. עוד יחזור אלינו פסטיבל היין האהוב במוזיאון ישראל וגם הקרנה מיוחדת לסרט המוביל את רשימת המועמדויות בטקס פרסי אופיר

החזית - חמישה ימים של מוסיקה לא ארוזה בשידור חי

באוגוסט הזה החזית חוזרת בפעם השלישית עם מוסיקה עצמאית במלוא מובן המילה. מנה גדושה של הזיות, וטינה לממסד בארבעה ימים של שידורים, הופעות, וטקסים מכופפי תודעה - מוסיקה לא ארוזה מבריכת הכדורים של המזרח התיכון.

מפקדת האם שתוקם השנה בבית הנסן. מתחילים את השידורים מידי יום כבר בשעות הבוקר עם סקירות, ראיונות והשמעה של התופעות הכי מרתקות שמנפק הכרך. עם השקיעה, יעלו על במת החזית הופעות חיות ברוח הדברים - מההיצע המוסיקלי הכי מעניין שיש לעיר להציע, דרך פרוייקטים חדשים שהחזית לקחה חלק בהתנעה שלהם, ועד אורחים קרובים-מנטלית שיגיעו מהרחוק הגיאוגרפי. בשעה 23:00, כשייסתיימו השידורים, החזית תצא להסתובב בעיר בתקווה כנה לעשות יותר נזק ממה שכבר נגרם.

בתכנית:

בלי יאפים, בלי ג'יפים | דניאל קיצ'לס בפרויקט סולו חדש

60 ריבוא | מוזיקה מארון הקודש היהודי

 

החזית. מוזיקה אלטרנטיבית ברחבי ירושלים. 17-21.8 

 


פסטיבל היין

הפסטיבל האהוב שוב כאן, והפעם בתוספת מיוחדת של ניחוחות וטעמים בינלאומיים; לצד היקבים המובילים בישראל, יתארחו בפסטיבל יקבים מעולים מאיטליה, גרמניה, צרפת, צ'ילה ויוון. כל אלה, באווירה המיוחדת של גן האמנות היפהפה ובליווי מוזיקה חיה. 

כרטיס הכניסה כולל כוס יין וטעימות ללא הגבלה. 

20-17 באוגוסט. ב׳-ד׳, 23:00-19:00 | ה׳, 23:00-18:00
בימים ג׳ וד׳, הכרטיס כולל ביקור במוזיאון עד השעה 21:00


המילים הטובות

סרטו החדש של שמי זרחין, "המילים הטובות", הסתמן השבוע כמועמד המוביל בטקס פרסי אופיר עם 12 מועמדויות. לאור הצלחה מרשימה זו, יחזור הסרט להקרנה חד פעמית בתיאטרון ירושלים. "המילים הטובוץ"  מספר את סיפורם של ישראלים צעירים. הם מבולבלים ועצבניים, הם מצחיקים ומכמירי לב, יש להם כוונות טובות אך הם לא יודעים לאהוב... עד שמגיע רגע האמת, ועל דלתם דופק הגורל ומודיע - הגיע הזמן להתבגר. בגיל 35, ולאחר אינספור ניסיונות כושלים להביא ילד לעולם, מבקשת דורונה (רותם זיסמן כהן) לקחת פסק זמן ולעשות חשבון נפש. אלא שמותה הפתאומי של אמה, וסוד מטריד שחושף לפתע אביה, הופכים את עולמה, כמו גם את עולמם של שני אחיה (אסף בן-שמעון ורועי אסף). פתאום מגלים השלושה שכל מה שידעו על עצמם ועל משפחתם הוא שקר אחד גדול.

זהו סרטו העלילתי השישי של שמי זרחין, בו הוא שב ומביא אל המסך את סגנונו הייחודי שעובר באותה נשימה בין צחוק לדמע, בין קומדיה לטרגדיה, ושהפך את סרטיו הקודמים, ביניהם ״אביבה אהובתי״, ״העולם מצחיק״ ו״הכוכבים של שלומי״, לכמה מהסרטים האהובים והמצליחים ביותר של הקולנוע הישראלי.

המילים הטובות, 18.8, יום ג', 18:00, תיאטרון ירושלים


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה