מוזיאון ישראל חוגג 50 בהפנינג יומולדת לכל המשפחה



אחרי סדרת מופעי הקיץ למבוגרים, מוזיאון ישראל מתכנן גם מסיבה מיוחדת לילדים לציון חגיגות ה-50 של המוזיאון. החגיגה תערך ביום שלישי בהשראת תערוכת יומולדת המוצגת בימים אלו במוזיאון

בהפנינג המשמח שיתקיים בין השעות 17:00 – 21:00 יתקיימו מופעים מפתיעים ומצחיקים, סיפורים מרתקים, סדנאות, משחקים והפתעות. כל הילדים יוכלו להיכנס למוזיאון וליהנות מכל הפעילויות בחינם. בשאר ימי חודש אוגוסט המוזיאון פותח את שעריו לילדים עד גיל 17 בחינם.

ילדים שנולדו בחופש הגדול מתקשים לרוב לחגוג יום הולדת עם כל החברים מהגן ומהכיתה. השנה מוזיאון ישראל מראה שדווקא בחופש הגדול אפשר לארגן את החגיגה הכי גדולה, ומזמין את כל המשפחה והחברים להצטרף. ואלה רק חלק מהדברים שיחכו לילדים (וגם למבוגרים) שיגיעו לחגוג בהפנינג:

כל אחד חולם ללמוד איך ליצור יצורים קסומים באמצעות בלונים. סדנת יצירה בבלונים צבעוניים תשתף את הילדים בסודות קיפול הבלונים. ב-עוגיית משאלת מזל תוכלו להביע משאלה בתוך עוגייה וליצור קופסת מתנה למי שאתם אוהבים. משחקי יומולדת של פעם – כשההורים היו ילדים הם שיחקו במסיבות יום ההולדת במשחקים כמו השחלת נר לתוך בקבוק, קליעה לשער עם כדור צמר-גפן, "חבילה עוברת" ועוד. בהפנינג במוזיאון ישראל יוכלו הילדים לשחק במשחקים שההורים שלהם שיחקו, ואולי אפילו להתחרות בהורים שלהם. גלעד ויטל (מלהקת שוטי הנבואה) הכין מופע מוסיקלי מיוחד לכבוד יום ההולדת שבו גם הקהל משתתף.

הילדים שיגיעו לחגוג בהפנינג יוכלו גם לשמוע סיפורים על טכסי יום ההולדת - מדוע חוגגים יומולדת והאם תמיד חגגו? למה נוהגים להעניק מתנות? היכן ישנים עם מפלצת לילה שלם? כיצד חוגגים בארצות רחוקות?

בזמן שמוזיאון ישראל חוגג יום הולדת 50, בעולם מציינים 120 שנה להולדת הקולנוע. זו הזדמנות מצוינת ללמוד על חגיגות יומולדת בסרטים: על מיקי מאוס שניסה ללא הצלחה לחגוג יום הולדת לכלבו פלוטו, על עליסה בארץ הפלאות שחגגה "אין יומולדת", על הארי פוטר שהוזמן לבית הספר לקוסמים כשניסה לכבות את הנרות על העוגה ועוד. התסריטאי-במאי אלון גור אריה, יפגיש את כל המשפחה עם קטעי סרטים קלסיים מימי הסרט האילם ועד לימינו.

ההפנינג נוצר בהשראת התערוכה יומולדת המוצגת באגף הנוער של המוזיאון. התערוכה מוקדשת כל כולה ליום הכי מיוחד בשנה. במסגרת התערוכה יכולים המבקרים להשתתף ביום הולדת גשום בלי להירטב, לשוטט על שולחן יום הולדת גדול שעליו עוגה ענקית, סוכריות וכוס מיץ, לנשוף על נר יום הולדת בזמן שמבקשים משאלה ולקבל תמונה שמראה איך אנחנו נראים ברגע הקסום הזה בו מעולם לא הוצבה לפנינו מראה, ועוד יצירות מרתקות רבות של אמנים מהארץ ומחו"ל שכולן עוסקות באירוע המיוחד של יום ההולדת.

את החגיגות נקנח במופע סיום מרהיב: חבורת קרקס נודד מתכנסת כדי לחגוג יום הולדת לא שגרתי במוזיאון - מופע וירטואוזי, קצבי וקומי המלווה בקטעי להטוטנות, ליצנות ואקרובטיקה אווירית.


תמונה: באדיבות יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה