הפנינג "טועמים אביב"



פעילות ראשונה לעמותת סוחרי מתחם שלומציון, במסגרת ההפנינג יתקיימו מופעי רחוב של אומנים, זמרי רחוב, פסלים חיים ושלל אירועי תרבות

ההפנינג הינו הפעילות הראשונה המתקיימת במסגרת הפעילות המשותפת שיזמה העירייה יחד עם סוחרי מתחם שלומציון. שיתוף הפעולה בין המגזר הפרטי במתחם למגזר הציבורי בה במטרה לפנות למגוון רחב של קהלים, להרחיב את האירועים המתקיימים במתחם, שיביאו להפיכתו למתחם בילוי והפנינג נוסף לתושבים במרכז העיר. 

במסגרת ההפנינג יתקיימו מופעי רחוב של אומנים, זמרי רחוב, פסלים חיים ושלל אירועי תרבות.  בנוסף, מסעדות המתחם תצענה לחוגגים מנות מיוחדות מרחבי העולם בעלות של 15 ₪ למנה, ביניהם אמפנאדס מארגנטינה, לנגוש הונגרי, וופל בלגי, מקארונים מצרפת, פיצה נוטלה מברזיל ותפו"א ממולא בשמנת פטריות.  כמו כן, חנויות המתחם ימכרו מתנות לחג במחירים מפתיעים.

ההפנינג "טועמים אביב" יתקיים ברחובות שלומציון המלכה וינאי בימי שלישי ורביעי ה- 8-9.4.2014 בין השעות 17:00-21:00.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת מציין כי "הלב הפועם של ירושלים חזר לפעום ורחובותיו של מרכז העיר שוב שוקקים ותוססים ומביאים לצמיחה ולחיזוק כלכלי בירושלים. שיתופי הפעולה עם סוחרי מרכז העיר, כמו במקרה זה, מהווים מודל לחיקוי לשותפויות פוריות בין המגזר הציבורי למגזר העסקי, דבר שיביא למרכז העיר משקיעים נוספים מהסקטור הפרטי ויחזק את מרכז העיר ואת ירושלים כולה".

לדברי ליאור בר דור, סמנכ"ל עדן: "מדובר ביוזמה ראשונה של ראשי עמותת הסוחרים במתחם שלומציון בשיתוף העירייה וחברת "עדן" שסייעה בפרסום הפעילות והפקתה. פעילות זו מהווה נדבך נוסף בפעילות המשותפת של עיריית ירושלים, חברת עדן וסוחרי מרכז העיר לפיתוחו של מרכז העיר ירושלים ומשיכת קהלים חדשים ומגוונים. זאת במטרה למקסם את היכולות הטמונות בו ובעסקים הייחודיים והמיוחדים הפועלים בו".

אילוסטרציה באדיבות יח"צ  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה