סוחרי מרכז העיר יזמו תחרות חלונות ראווה



סוחרי מרכז העיר מציגים: סיפורי רחוב- תחרות חלונות ראווה במרכז ירושלים, התחרות היא יוזמה של חנויות הבוטיק וההסעדה במרכז העיר במתחמי "בצלאל- שץ ושלומציון"

לפרויקט התגייסו כ- 26 חנויות שהשקיעו ממרצן, זמנן וכספן, כולל מעצבים מומחים, במטרה לעצב את החלון המעניין והייחודי ביותר. עיריית ירושלים באמצעות חברת "עדן" ובשיתוף סוחרי מרכז העיר מציגים תחרות חלונות ראווה במרכז ירושלים.

הצגת חלונות הראווה בפני קהל המבקרים במרכז העיר תתקיים בין התאריכים 12.12.13-02.01.14.

מטרת התחרות היא ליצור תוכן ועניין ייחודיים מול קהל התיירים וקהל הקונים, לשתף את ציבור המבקרים ברוח גישת TOTALLY LOCALLY – חיבור אישי בין העסק לקונה, לחבר בין סוחרים ומתחמי מסחר במרכז העיר, גם אם הם מרוחקים פיזית, לחזק את השוטטות הרגלית, להבליט את קו החזית האחורית של המסחר בסמטאות ובאזורים אליו לא מגיע ציבור הקונים, כמו בציר יפו המרכזי, בשל היותו איכותי, שונה וייחודי ועוד.

הציבור מוזמן לפגוש ולהכיר את הסיפורים המרתקים המסתתרים בתוך חלונות הראווה של חנויות הבוטיק במרכז העיר: סיפורים של אנשים, של תקופות ושל מקומות קסומים. כמו כן, הציבור מוזמן לקחת חלק בתחרות ולדרג את חלונות הראווה של חנויות האופנה, הריהוט, פרטי הבית והמסעדות המיוחדות ביותר, שאפשר לפגוש רק במרכז העיר ירושלים.

לזוכים מקרב המצביעים מחכים פרסים מיוחדים, כולם על טהרת עסקים, מוסדות תרבות והמלונות במרכז העיר.

ליאור בר דור, סמנכ"ל עדן, החברה לפיתוח מרכז העיר ירושלים: "פרויקט "תחרות חלונות הראווה" מהווה נדבך נוסף בפעילות המשותפת של עיריית ירושלים חברת עדן וסוחרי מרכז העיר לפיתוחו של מרכז העיר ירושלים ומשיכת קהלים חדשים ומגוונים זאת במטרה למקסם את היכולות הטמונות במרכז העיר ירושלים  בעסקים הייחודיים והמיוחדים הפועלים בו ובחוויית השוטטות בין המתחמים השונים המרכיבים אותו". 

תמונות: אבי נועם


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה