א ג ם ה ב ר ב ו ר י ם ע ל ה ק ר ח



כוכבי ההחלקה על הקרח של תיאטרון אימפריאל בפנינת הבלט הקלאסי בכל הזמנים

במת תיאטרון ירושלים תכוסה כולה בשכבה של קרח אמיתי לקראת ההופעה של כוכבי IMPERiAL ICE STARS ביצירת הבלט הפופולארית והאהובה ביותר בכל הזמנים – אגם הברבורים – למוסיקה הסוחפת של צ'ייקובסקי.

26 כוכבי ההחלקה, אלופי העולם העטורים יחדיו ביותר מ- 250 מדליות וזכיות באליפויות החלקה על הקרח בכל העולםבהופעות באולמות תיאטרון ואופרה.

הלהקה מופיעה במרכזי תרבות בערים חשובות ואולמות מפורסמים בארצות רבות, ומקפידה להופיע באולמות תיאטרון ואל באולמות והיכלי ספורט.  הלהקה זוכה בתשואות רמות של הקהל ובביקורות מקצועיות מעולות.

בין השאר הופיעה הלהקה בשנת 2012 ברויאל אלברט הול בלונדון. מבקר המחול של סאנדיי אקספרס, ג'פריטיילור סכם את המופע כך: " זהו מופע מרהיב של בלט על הקרח שלא נראה כדוגמתו מעולם".

הבלט "אגם הברבורים" הוא אחת היצירות הפנטסטיות והמושלמות ביותר באמנות המחול העולמית. המוסיקה ורבות מהכוריאוגרפיות של "אגם הברבורים" נחשבים ליצירות מופת, שזכו להערכה רבה בכל העולם. המוסיקה של פיוטר איליץ' צ'ייקובסקי מרשימה ואהובה ואילו התפקיד הכפול של הסולנית אודט/אודיל הוא סמל  להשראה ונשיות. הברבור הלבן הוא סמל נצחי של הבלט הרוסי, היופי וההוד. למעלה ממאה שנה "אגם הברבורים" מוצג על בימות כל תיאטראות העולם.

ההפקה של כוכבי ההחלקה על הקרח בכוריאוגרפיה סוחפת של טוני מרסר מאופיינת בתפאורה ותלבושות מרהיבות. המופע מלא הקסם ,מתאים לקהל מכל הגילים ומספק חוויה אמנותית בלתי נשכחת. 

"אגם הברבורים" למוסיקה האהובה של צ'ייקובסקי בכוריאוגרפיה סוחפת של טוני מרסר.

 

תיאטרון ירושלים

יום ב 23/9 בשעה 20:00

יום ג' 24/9 בשעה 16:00 ובשעה 20:00

 

מחיר כרטיסים – 159-339 ₪


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה