תערוכת ענק ייחודית חדשה במתחם הרכבת



המגמה העולמית של תחביב הרכבות הולכת וכובשת את ישראל,מעל קילומטר של מסילות רכבת, נופים מרהיבים ואוטנטיים, רכבות נדירות ומקוריות מתחילת דרכה של הרכבת ועד היום
התערוכה במתחם הרכבת הישנה, ותהיה פתוחה עד תאריך 30.9.2013

"עולם הרכבת 2013"- תערוכת ענק, מודולארית ומרהיבה, המציגהאת עולם הרכבות מתקופות היסטוריות שונות (מקיטור ועד רכבות חשמליות) ואת כל הדגמים המפורסמים ביותר של עולם הרכבות - תתקיים, לראשונה בסדר גודל שכזה בירושלים במתחם התחנה הישנה המחודש, בהפקת חברת בימות וחברת עיצוב במה.

התערוכה מאפשרת לצופה לחוותאת עולםהרכבות החל מדגמים המוקדמים שיוצרו עוד לפני מלחמת העולם הראשונה ועד הרכבות המשוכללות ביותר בעולם, הקיימות כיום.

למעלה מקילומטר של פסי רכבת, עליהם כעשרות רכבות מיניאטוריות מכל התקופות והסוגים, שיאפשרו לחובבי עולם הרכבות, שמספרם בישראל הולך וגדל, ולצופים בתערוכה ללמוד וליהנות מעולם חדשהנגלה לעיניהם.

התערוכה הייחודית מאפשרת לקהל המבקרים ליהנות מצפייה מקרוב בעשרות דגמים נדירים ומיוחדים של רכבות, שהוטסו מכל רחבי העולם והושאלו מאספנים ידועים, כל זאת במיוחד לצורך התערוכה בישראל.

הרכבות בתערוכה נוסעות בתוך נוף אירופאי התואם במדויק את המציאות: פארקים, תחנות דלק, מסעדות, בניינים ומבנים ציבוריים, כבישים סואנים, מנהרות, אגמים, נהרות ונופים מרהיבים! כמו כן, בתערוכה ניתן לחזות גם בתרחישים שונים ומפתיעים כגון תאונות דרכים, תיקונים בצידי הדרך, רוכבי אופניים ועוד.

רכבות משא מיוחדות יעברו בין המפעלים, רכבות מפוארות ייסעו במהירות בנופיה המרהיבים של אירופה, קטרים בעלי מפרקים מיוחדים יעלו במעלה הרי האלפים

והרשימה עוד ארוכה...

כל סוגי הרכבות הקיימות יקבלו ייצוג בתערוכה - רכבות קיטור, דיזל וחשמל.

המבקרים בתערוכה יוכלו לבלות מכל הפעילויות במתחם התחנה לצד בילוי בתערוכה. 

ימים ושעות פעילות:

 א'-ה' בין השעות 10:00-22:00

ימי ו' בין השעות 10:00-16:00

מוצאי שבת עד השעה 24:00

מחירים:

כרטיס בודד-75 שקלים.

כרטיס משפחתי- 4 כרטיסים ב- 220 ₪

הנחות ומבצעים בהמשך.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה