פתיחת עונת התערוכות



"מנופים" - אירוע האמנות השנתי והגדול ביותר בירושלים. המושך אלפי מבקרים מדי שנה, הוא חגיגה אמיתיית של אמנות ויצירה מקומית בהשתתפות מאות אמנים ויוצרים שיציגו בעשרות פתיחות של תערוכות חדשות וישתתפו בשפע אירועי אמנות שיתקיימו במהלך שבוע שלם בכל רחבי הבירה. בגלריות המובילות, בחללים אלטרנטיביים, במרכזי תרבות ובמרחב הציבורי

פרויקט מנופים המציין את פתיחת עונת התערוכות בירושלים ייפתח ב-25 באוקטובר  2012 ויימשך במהלך שבוע עם עשרות תערוכות חדשות ואירועי אמנות בכל רחבי העיר.

"מנופים" - הוא יוזמה עצמאית  שצמחה  מהשטח, בקרב אמנים החיים ויוצרים בירושלים.

האמניות לי היא שולוב ורינת אדלשטיין ,יוזמות "מנופים" והמנהלות האמנותיות שלו ,פועלות מתוך אמונה שאמנות היא מצרך הכרחי ובסיסי לחיים מלאים של עיר.

"מנופים", חושף בפני הקהל הרחב את הפעילות האמנותית השוקקת והמגוונת המתרחשת בירושלים. הקהל מוזמן  לבקר בחללי התצוגה ברחביהעיר שיפתחו בערבאחד עשרות תערוכות חדשות, להשתתף בשפע של אירועי אמנות ייחודיים, בסיורים עם אמנים בעיר ולבקר במוסדות התרבות המובילים שיקיימו אירועים המוקדשים לאמנות הנוצרת ומוצגת בירושלים.

בערב הפתיחה החגיגי של מנופים, חמישי 25.10 החל מהשעה 19:00 יתקיימו במקביל, למעלה

מ-30 פתיחות של תערוכות חדשות בכל רחבי העיר.

אמנות בתנועה - לרשות המבקרים, יופעלו קווי אוטובוס מיוחדים (שאטלים) ללא תשלום שיאפשרו תנועה בין הגלריות וחללי התצוגה. בשאטלים עצמם יחכו הפתעות דרכים לנוסעים בהשתתפות שחקני תיאטרון, משוררים ואמני פרפורמנס.

"מנופים " מציג השנה תכנית מגוונת של אירועי אמנות שיתקיימו בכל יום באזור אחר של העיר.

אירועי מנופים יתקיימו בכל יום במרחב אחר בירושלים :

שישי – 26.10 -   תלפיות, הכרות עם אזור התעשייה - אמנים  פותחים את סדנאות העבודה.

שבת -  27.10  -  טיול סובב ירושלים לכל המשפחה מציור בטבע דרך פרפורמנס, שירה ולימוד. ראשון - 28.10 –  משכנות  שאננים,  כשהאמנות משתלטת על המרחב הפרסומי – פאנל מיוחד ופתיחה של פרויקט  "קופסה שחורה "שיוצג על שלטי חוצות בעיר.

שני -   29.10 -    דרך יפו  - מסע בזמן אל וינה של המאה ה-19.

שלישי - 30.10 - מזרח העיר – מבט אמן על מזרח העיר, סיורים עם אמנים ירושלמים, ופתיחת התערוכה Re:Visiting Rockefeller במוזיאון רוקפלר.

רביעי- 31.10   -  מוסררה- מופעי מוסיקה וסיור בין עבודות  אמנות ברחובות מוסררה

חמישי -1.11   -  נחלאות - ביקורים בין סלון לסלון , חוויה של  אמנות באווירה אינטימית וביתית


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה