האבירים והדרקונים של שנת 2012



פסטיבל אבירי הלילה בעיר העתיקה בירושלים חוזר, עשיר במוזיקה ובאירועים של חגיגה תרבותית, צבעונית לכל המשפחה

ההיסטוריה של ימי הביניים וסיפורי האבירים מלאים באגדות ומיתוסים על מלחמות האבירים בדרקונים.  אבירים אמיצי לב הנלחמים בדרקונים יורקי אש, דרקוני ענק, קרבות אבירים על ליבן של נסיכות יפיפיות , משתה כיד המלך ועוד עשרות סצנות מרהיבות, דמויות  מתקופת ימי הביניים, אבירים, מלכים, נסיכים, נסיכות בתלבושות מפוארות, שומרי ארמון, חצוצרנים, רקדנים, ליצני חצר, רוכלים – כולם   בפסטיבל "אבירי הלילה בעתיקה 2012'

בימי הפסטיבל בין חומות האבן העתיקות ופינות החמד המסתוריות ועל רקע מוסיקה אופיינית לתקופה יחוו המבקרים חוויה תרבותית, צבעונית ומרתקת ויקיימו פעילות אינטראקטיבית משעשעת עם דמויות מהעבר.

כל אזור העיר העתיקה החל משער יפו , חומות עיר דוד, רחבת ממילא, ככר המוריסטאן  והרובע הנוצרי יוצף  במלכים, נסיכים, אבירים ודרקונים במופעים מרהיבים הכוללים סצנות של מלחמות אבירים בדרקונים יורקי אש:  דרקון גדול המגיע מחומות מגדל דוד אשר אביר רכוב עליו ומנהל קרב עם אבירים, כלוב היורד אל תוך תהלוכה, האביר מכניס את הנסיכה לתוכו ומתחיל קרב אבירים על הצלתה, דרקון ארוך מימדים נע בין כתלי השוק, שומר ביצת הדרקון, דרקון בעל שלושה ראשים, זקן חכם עומד בפתחו של שער חידות עתיק ועטור מסתורין והמבקרים צריכים לענות על חידותיו.

גם השנה מתקיים שיתוף פעולה יוצא דופן בין הפסטיבל הישראלי לפסטיבל המסכות האיטלקי מוונציה.  המנהל האומנותי  של פסטיבל אבירי הלילה בעתיקה, ג'קי בכר,  ישתף פעולה  עם האמן האיטלקי המפורסם מאסימו  אנדראולי שהוא אחד מהפיקים האומנותיים המובילים של הפסטיבל בוונציה.

במסגרת זו תגיע לארץ קבוצה של אומנים איטלקיים להשתתף בפסטיבל זו השנהשנייה ברציפות.

* הפסטיבל יחל בתאריך 18.10.2012 ויתקיים במשך ארבעה שבועות בימי חמישי. היוזמה היא של הרשות לפיתוח ירושלים, בשיתוף משרד ראש הממשלה, עיריית ירושלים, משרד התיירות ובניהול והפקת החברה העירונית "אריאל".

* המפיק והמנהל האומנותי של הפסטיבל ג'קי בכר.

הפסטיבל מיועד למשפחות, תיירים ומבקרים ולדוברי כל השפות. אירועי הפסטיבל הינם חינם וללא תשלום!   

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה