ירושלים רוקדת״ – 1,000 רקדנים ישתתפו בחגיגה של מחול במסגרת 'במות חופשיות' 2022




פרויקט 'במות חופשיות'- במה עירונית ללהקות וקבוצות מחול, יוצר הזדמנות לרקדנים, ללהקות, לקבוצות ולמדריכים הפועלים בירושלים וסביבותיה בתחום המחול, לרקוד ולהתנסות על במה מקצועית עירונית

עיריית ירושלים תקיים גם השנה את מסורת 'במות חופשית' 2022, במסגרתן כ- 1,000 רקדנים מ-22 מרכזי מחול, מהמנהלים הקהילתיים, מבתי הספר ומסטודיואים למחול בכ- 15 שכונות ברחבי העיר, ישתתפו בחגיגה מסורתית של מחול המתקיימת כבר כ- 30 שנים.

צילום: דוברות העירייה

אירועי 'במות חופשיות' יתקיימו השנה בתיאטרון ירושלים, באולם רבקה קראון בתאריכים 1-2.03.2022 בשעות 17:00 וב- 20:30 בכל יום, במסגרתם יתקיימו ארבעה מופעים תחת הכותרת: "חוזרים לקדמת הבמה, לרקוד ולהופיע".

פרויקט 'במות חופשיות' יוצר הזדמנות לרקדנים, ללהקות, לקבוצות ולמדריכים הפועלים בירושלים וסביבותיה בתחום המחול, להיפגש, להופיע, לרקוד ולהתנסות על במה מקצועית עירונית אחת.

זהו מפגן מחול מרהיב וייחודי לירושלים על כל שכונותיה, שמאפשר למשפחות, לרקדנים מכיתות ב'-י"ב , למרכזי מחול, למורים ולמדריכים לבוא לידי ביטוי על במה עירונית משותפת, ייצוגית ומרשימה.

לאחר שנה בה לא התקיימו המופעים, בשל הקורונה, החליטה העירייה יחד ובשיתוף עם מנהלי מרכזי המחול, לקיימם השנה, כדי לאפשר לרקדנים להמשיך בפעילות וביצירה השוטפת של אמנות המחול האהובה.

'במות חופשיות' הינו אירוע הדגל לו ממתינים רבים ממרכזי המחול, המאפשר לסטודיואים לקבוע תאריך יעד, שלקראתו מתאמנים ומכינים את הקבוצות. מדובר בבמה המסייעת למרכזי המחול לשמר את מערך החוגים ואת מוטיבציית הרקדנים להמשיך לרקוד ולהתכונן לקראת אירוע השיא.

צילום: דוברות העירייה

ראש העיר ירושלים, מר משה ליאון: "ירושלים היא בירת התרבות של ישראל! פרויקט 'במות חופשיות' הינו מסורת ירושלמית מלאה בהשראה. הבמות מעניקות הזדמנות ללהקות ולמדריכים לתת ביטוי לעשייתם המרשימה בתחום המחול. זוהי חוויה אמנותית מעצימה, מרגשת ומפעימה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה