סלבריטאים למען גאפ



מיטב סלבריטאי ישראל עשו השבוע עלייה לממילא, בכדי להקריב עצמם ולנסות על גופם את הקולקציה החדשה, בגדי הספורט של גאפ ולהתפנק במתקני הספא של המלון

צילום:רפי דלויה

ירון כרמון מנכ"ל אלביט יבואנית גאפ אירח השבוע את מיטב הסלבריטאים של ארצנו להתנסות ראשונים בבגדי הכושר החדשים של גאפ. ההתנסות נערכה במתחם הספא והכושר של מלון ממילא וכללה אימוני ספורט מפרכים.
בעלי המלון איש העסקים ג'ורג'י אקירוב פינק את המוזמנים בארוחת ערב בריאה במסעדת הרוף טופ של המלון המשקיפה על חומות ירושלים.

הגיעו לדגום ראשונים את הקולקציה:
הטניסאית שחר פאר, שעשתה שיעור ספינינג שלם בלי מאמץ, הסטייליסטית סנדרה רינגלר, שאחרי השופינג בשדרות ממילא לא ויתרה גם על כושר, שירז טל, שהגיעה עם בנה והתמקדה במדיטציה, הזמר עידן יניב וזוגתו ליאן שבנוסף לספינינג חרכו את מכשירי חדר הכושר.

הזמרת ג'ולייטה ששכחה את נעלי הספורט בבית וברוח ספורטיבית עלתה בכל זאת על המתקנים עם המגפיים, מיכל אמדורסקי שהרימה משקולות כבדות במיוחד בהצלחה יתרה, כדי לשרוף את ארוחת הצהריים שכללה הרבה פחמימות.

 מיכל צפיר שהגיעה באיחור לאחר הצגה הישר לארוחת הערב על גג המלון והתעוררה לפני כולם לאימון בחדר הכושר, מור וטל שחם שהחליטה להחליף את מאמנת הספינינג , לקחה פיקוד והעבירה שיעור ספינינג נמרץ לכולם.

שירה ופירס שרצים למליון והגיעו לסייר בירושלים לפני כולם והתנסו לראשונה בשיעור יוגה זוגי (אולי זה מה שיציל להם את הקשר), מאיה קרמר שהשאירה את התינוקת בבית עם אבא רון שחר והעבירה שיעור יוגה למוזמנים ולאורחי המלון, ונעמה קסרי שהגיעה עם האחות הקטנה, להתפנק בבגדים החדשים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה