ביום שליש הלימודים ב-8 שכונות בירושלים יתחדשו



עיריית ירושלים הודיעה כי ילדי הגנים ותלמידי כיתות א-ד ישובו לבתי הספר ביום שלישי, בשכונות תלפיות מזרח-ארמון הנציב, גוננים, רסקו, גבעת הורדים, בקעה, תלפיות, ארנונה ומקור חיים. תלמידי כיתות ה'-י"ב ימשיכו בלמידה מהבית


(צילום: חן לאופולד/פלאש90)

עיריית ירושלים מעדכנת כי בהתאם להסכמות שהגיעו מול משרד הבריאות ואישור הממשלה, היא תפתח החל מיום שלישי ( 16.2) את הלימודים לכיתות גן-ד', בשכונות תלפיות מזרח-ארמון הנציב, גוננים, רסקו, גבעת הורדים, בקעה, תלפיות, ארנונה ומקור חיים, זאת בנוסף לשכונות שבהן כבר חזרו תלמידי גן-ד' ללימודים פרונטליים.

בעירייה מציינים כי בהתאם להחלטת הממשלה, תלמידי כיתות ה'-י"ב ימשיכו בלמידה מהבית וכן במפגשים פרונטליים בשטחים פתוחים בקבוצות של 9 תלמידים ומורה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני שמח לבשר על החזרה ללימודים של אלפי תלמידים ירושלמים נוספים בשכונות העיר, בהתאם לסיכום שהגענו היום מול משרד הבריאות. אני רוצה להודות מקרב לב לפרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש, ולשרי החינוך והבריאות, על שיתוף הפעולה בעזרתו אנו מחזירים אל ספסל הלימודים תלמידים נוספים. אני קורא שוב לכל תושבי ירושלים - צאו ולהתחסן. רק כך נקדם את החזרה לשגרה".

חגית משה סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך: "אני מברכת את ההחלטה לפתוח את מוסדות החינוך, ילדים זקוקים לקשרים חברתיים, קשר אישי עם המורה ולהפחית את זמן הלימוד מול מחשב כדי ליצור סביבה שתאפשר לתלמידים ללמוד באופן מיטבי.
ראש העיר ואני דרשנו לפתוח את מערכת החינוך גם בשכונות נוספות, על מנת שהתלמידים יוכלו לחזור לשיגרה מבורכת.
אני מודה לראש העיר על העבודה הקשה מול שר הבריאות ושר החינוך כדי לדאוג לילדי ירושלים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה