5 טיפים לניקוי האמבטיה

$(function(){setImageBanner('06db0c51-e68c-4e3b-b393-f99b80bc02ff','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים הכי "מועדים לפורענות" מבחינת ניקיון. החדר הזה צובר לחות, יכול לפתח עובש, הוא כולל את האסלה שיכולה להיות מלאה בחיידקים, וכן יכול לצבור בקלות אבנית ולכלוך. כדי להתמודד עם כל הצרות האלו, חשוב לדעת כיצד לבצע ניקוי אמבטיה בצורה הראויה.

pixabay

אם אתם רוצים שחדר האמבטיה יהיה מבריק ונקי בזמן קצר, ושהניקיון יחזיק לטווח הארוך - יש לנו כמה טיפים בדיוק בשביל ניקוי אמבטיה אפקטיבי!

ניקוי עובש

האמבטיה מועדת לעובש, שכן חדר האמבטיה הוא החדר שצובר הכי הרבה לחות, בגלל השימוש במים והאדים שנוצרים כשמשתמשים במים חמים. אם אתם רואים שהצטבר עובש על קירות החדר, יש להשתמש בחומרי ניקוי לאמבטיה המיועדים לניקוי עובש. לרוב, מדובר על ספריי ייעודי לעובש שמרססים על הקיר, ולאחר מכן שוטפים. כדאי להשתמש בחומר הזה מדי פעם, גם אם אתם לא רואים עובש, במטרה למנוע את היווצרותו.

 

ניקוי אבנית

מה לגבי אבנית שנוצרת גם היא בגלל השימוש המרובה במים? האבנית יכולה להצטבר ממש בכל חלק מהחדר - בין אם על האריחים בחדר, על פתחי הברזים, בכיור ובאמבטיה עצמה. ככל שתזניחו יותר את האבנית, כך היא תצהיב ותיצור מראה לא נעים בחדר, ולכן חשוב להתמודד איתה ברגע שהיא מופיעה, באמצעות חומרי ניקוי המיועדים לניקוי אבנית.

 

ניקוי אמבטיה

ניקוי אמבטיה עצמה (או מקלחון, לצורך העניין) דורש חומר ניקוי ייעודי וכן ספוג רך. מומלץ להשתמש בספוג רך בלבד, כדי לא להשאיר שריטות על האמבטיה. בתהליך הניקוי, התחילו מלמעלה - שטפו את וילון המקלחת, שטפו את הדוש עצמו ואת הדלתות, ולאחר מכן הגיעו לאמבטיה ושפשפו היטב את הכתמים.

ניקוי אסלה

כשאתם מנקים אסלה, מומלץ להשתמש בחומרי ניקוי ייעודים לאסלה, לשפוך לאסלה ולהמתין מספר דקות, ולאחר מכן לשפשף עם מברשת ולהוריד את המים. עדיין רואים סימנים באסלה?

ניתן לקרצף באמצעות אבן ספוג לחה, שתסיר את הכתמים הנגרמים על ידי מינרליים ואבנית. יש לנקות גם את מושב האסלה וכן את הידית להורדת המים. מומלץ לנקות את האסלה בתדירות גבוהה, כי יכולים להצטבר שם הרבה חיידקים!

בחרו בחומרי ניקוי לאמבטיה

כשמנקים את חדר השירותים יש להשתמש בחומרי ניקוי המיועדים בדיוק לזה, ולהתאים את חומר הניקוי לפעולה - למשל, ישנו קצף מסיר אבנית, חומר המסיר כתמי טחב ועובש או חומר מבריק חדרי אמבטיה לניקוי כללי של האמבטיה המסיר כתמי שמן וסבון. החומרים האלו יודעים להתמודד בדיוק עם האתגרים של ניקוי חדרי אמבטיה!

אז מה מומלץ לניקוי?

השימוש בחומרי ניקוי ייעודים כבר עושה חצי עבודה - שכן החומרים האלו מורכבים מרכיבים שכל מטרתם לטפל בנזקים כמו עובש, אבנית וכתמי מקלחת. צריך לבחור בחומרים איכותיים ואפקטיביים, בטוחים לשימוש, שישאירו את חדר האמבטיה שלכם מבריק ונוצץ.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה