שעון חכם? הרבה יותר חכם ממה שחשבתם

$(function(){setImageBanner('b1425a9c-56d7-4761-8fb9-8cf1bd33ca9f','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

מתכננים לנצל את מבצעי סוף השנה כדי להזמין שעון חכם ומתקדם טכנולוגית? מהם היתרונות של שעונים חכמים וכיצד הם יכולים לסייע לכם בחיי היומיום ובפעילות הספורטיבית?

Pixabay

לקראת סוף השנה האזרחית ורגע לפני מבצעי המכירות באינטרנט בחודשים נובמבר ודצמבר הגיע הזמן להתחדש עם שעון חכם בעיצוב יפהפה. יש בשוק דגמים רבים של שעונים חכמים מתוצרת מותגים מוכרים  אמזפיט (Amazfit) ומותגים מובילים נוספים.

אם חשבתם שהשעון החכם מתאים לגיקים ולחובבי טכנולוגיה מושבעים או רק לספורטאים, כדאי שתדעו כי השעונים החכמים מהדור החדש הם דקיקים ומתקדמים יותר, השעונים קלי משקל והעיצוב שלהם מתוחכם ומלוטש יותר, כמו כן הסוללות בדגמים החדשים והאיכותיים עברו שיפור משמעותי ויש בהם פיצ'רים חדשניים ומתקדמים במעבר להצגת השעה, דופק, מרחק הליכה וקלוריות.

זמן עבודה ארוך וטעינה מהירה

שעונים חכמים מהדור החדש מגיעים עם סוללה פנימית חדשנית ואיכותית יותר, ישנם דגמים מתקדמים עם סוללות נטענות המחזיקים מעמד יותר מ-24 שעות, ובנוסף חל שיפור משמעותי במהירות ההטענה של הסוללה. חיי סוללה קצרים היוו את אחת הבעיות הידועות של כל המשתמשים בשעון חכם, מאחר ואם מורידים את השעון מהיד לצורך הטענה בדרך כלל משאירים אותו על השולחן עד שיוצאים מהבית או מהמשרד.

שני מוצרים בפריט אחד

רוב הדגמים החדשים של השעונים החכמים הם למעשה שני מכשירים במוצר אחד, מאחר והמוצר משמש כשעון לכל דבר ועניין עם כל הפיצ'רים המתקדמים בשילוב סמארטפון לביש. כדי לנהל שיחות באיכות טובה באמצעות השעון החכם יש לרכוש בנפרד אוזניות בלוטות' באיכות גבוהה וכדאי לבדוק האם יש לשעון מיקרופון ורמקול איכותיים.

יכולות ניטור חדשניות

בדגמים הקודמים של השעונים החכמים היו תכונות יחסית דומות בכל המצרים כמו מד מרחק, GPS ומערכת ניווט בסיסית, אפליקציות לניטור פעילות גופנית עם אפשרות לניטור ולמעקב אחר דופק ומדדים בריאותיים נוספים.

בדור החדש של השעונים החכמים מתוצרת המותגים המובילים שופרו יכולות הניטור, יש דגמים מתקדמים המציעים חיישן נפילות, מד אק"ג מדויק, התראה על קצב לב מהיר מידי, חישוב מדויק של שריפת קלוריות ושומן, ויכולות מעקב חדשניות אחר הפעילות הספורטיבית באמצעות אפליקציה ייעודית ואפשרות להתממשקות עם הסמארטפון.

תצוגה נוחה עם פונקציות לתזכורות ולהתראות שונות

בשעונים החכמים החדשים יש מסך עמיד ואיכותי יותר, ברזולוציה גבוהה, ודגמים רבים מתאימים גם לשחייה בים או בבריכה והם עמידים בפני מים, לכן הם מתאימים לכל הספורטאים ולכל פעילות גופנית. השעון  החכם המתקדם מציע שיפור משמעותי בפונקציות לתזכורת ולהתראות, לכן אין צורך להסתכל בסמארטפון כל כמה דקות וקל להבחין בתזכורת לשיחה, לישיבה בעבודה, לאירוע משפחתי וכדומה.

השעון החכם מתאים מאוד לספורטאים חובבים ומקצועיים, הוא מנטר את הפעילות הגופנית ובאמצעות האפליקציה הייעודית אפשר לבנות תוכנית אימונים מותאמת אישית, לעקוב אחר מדדים חשובים ולשפר הישגים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה