לפני שאתם מתקשרים: טיפים לבחירת טכנאי מחשבים

$(function(){setImageBanner('3492311c-e39f-4715-9950-ebe292be42bb','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

הכונן הקשיח התמלא, המחשב הנייד החל לעבוד לאט מדי, אתה צריך להתקין תוכנה מורכבת או להגדיר רשת ביתית - כל אלה הן משימות בשביל טכנאי מקצועי. גם אם אתה קצת מתמצא בטכנולוגיה, תחסוך זמן אם תפקיד תיקונים למקצוען. הנה מה לחפש בעת בחירת טכנאי למחשב והיכן למצוא מומחה טוב.

freepik

מי הוא הטכנאי האידיאלי למחשב

במה צריך להיות טכנאי מחשבים בירושלים מומחה, והכי חשוב, איך לגלות את התכונות המקצועיות שלו לפני שהוא מספק שירות? אספנו את הסימנים לטכנאים שיודעים את מלאכתם.

  • לא עושה "אבחנה" בטלפון. גם אם אתה מתאר את הבעיה בפירוט, מומחה טוב יציע ללמוד את "הסימפטומים" בזירה עצמה ורק שם על השולחן את האפשרויות עבור "טיפול". זה נכון במיוחד בבעיות נפוצות כגון: המחשב אינו מופעל, המחשב הנייד החל לעבוד לאט, אותה אזהרת מערכת מופיעה באופן קבוע על המסך, וכו'.
  • הוא מעריך את זמנו ואינו מציע אבחון חינם. מומחה מבוקש לא יבזבז זמן ויבדוק את המחשבים של כולם בחינם. אם הוא יעשה זאת, עם הסתברות של 99.9% הוא ימצא תקלות קריטיות (ולעתים קרובות מופרכות) במחשב שלך, וחיסולן יעלה הרבה יותר מאשר להתקשר לטכנאי חכם שלא ייעץ יותר מדי.
  • הוא מציע את שירותיו במחיר שוק. עלות נמוכה מאוד צריכה להתריע - בדרך כלל מאסטרים חסרי מצפון מנסים לשחק על הרצון לחסוך. אבל כתוצאה מכך, לעתים קרובות מתברר כי העלות הסופית אינה כוללת כמה פעולות שהיית מצפה שיהיו ברורות והנחת שתקבל אותם כחלק מהמחיר הסופי, והעלות הסופית גבוהה משמעותית ממה שציפית. לדוגמה, אתה חושב שתשלם עבור הגדרת מערכת ההפעלה לאחר ההתקנה, והאשף ישקול את התקנת מנהלי ההתקנים כשירות נפרד

אם תיצור קשר עם הטכנאי בטלפון או באינטרנט, הוא ינסה לברר כמה שיותר פרטים על מה שקרה למחשב.

  • אינו מספק שירותים הסותרים את החוק. מטכנאי טוב זה חסר תועלת לבקש להתקין מערכת הפעלה פיראטית או לפרוץ לדף של מישהו אחר ברשתות חברתיות.

אילו שאלות יש לשאול את טכנאי המחשבים?

אם הרושם הראשוני היה חיובי, עבור אל הפריט הבא - שאל את אשף המחשב כמה שאלות.

  • כמה עולה רק בדיקה? אם תשמעו "חינם" בתגובה, גלו אילו התחייבויות זה מטיל עליכם ומה יקרה אם תסרבו לתקן. סביר להניח שבמקרה זה הבדיקה תחדל להיות בחינם והאיש יכריז על עלות השירותים (ולמעשה - הזמן שהושקע).
  • כמה מהר תסיים את העבודה? סביר להניח שלא תקבל תשובה ברורה לשאלה זו, אך ישנם גם יוצאים מן הכלל. לדוגמה, כאשר אתה יודע בדיוק מה הטכנאי יעשה: לנקות את המחשב הנייד מאבק, להגדיר סרגל זיכרון נוסף או להגדיר את הנתב.

גם אם מוצע לך להתקין תוכניות מורשות, זו גם לא סיבה להאמין לכל מה שהטכנאי אומר ועושה. תן להם לדעת כי תוכל לבדוק את העלות האמיתית שלהם ואת מספר הרישיון שלהם, ולאחר מכן להסתכל על התגובה שלהם.

היזהר מרמאים!

ככל שיש לאוכלוסייה יותר מחשבים, כך יש יותר רמאים - "מומחים" שעובדים בחוסר יושר ורוצים לקבל כמה שיותר כסף מלקוחות פתיים מידי או לא מבינים בטכנולוגיה. לפעמים הם משתמשים כביכול בטכניקות חדשות, או לא מוכרות בשוק. הם משתמשים בשיטות אלה כדי שלו תוכלו להשוות את המחיר שנתנו או להבין מה ביצעו.

סביר להניח שלפחות פעם אחת בחייך ראית הודעה בסגנון דומה: " טכנאי מחשבים הגון. אני גר באזור שלך, אני אבוא מהר." במודעות כאלה, רשימה דומה של שירותים וכמה בונוסים נעימים כמו מחיר הולם או אבחון חינם. תכונה הכרחית היא חיפוש של אותו טכנאי באינטרנט. אם הוא לא שם - לכל הפחות, זה צריך להתריע, ועדיף לנטוש לחלוטין את שירותיו של טכנאי שמתחיל היכרות עם חשש להונאה.

אפשר למצוא טכנאי מחשבים בירושלים מעולה באתרים המקומיים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה