הפאה הנכונה שתהלום אותך

$(function(){setImageBanner('5d721062-bffe-4ae5-baf8-03040f7c0e43','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

לשיער יש מקום של כבוד בקרב האישה, ואם היא מחליטה לחבוש פאה, הרי שהיא צריכה לבחור את הפאה שלה בשבע עיניים, כדי שתיראה במיטבה. כאשר את קונה פאה, מומלץ לבחור בפאה איכותית וטבעית שתהלום את פנייך. ואין זה משנה אם זו הפאה הראשונה שלך, או שאת מעוניינת להחליף את הפאה הישנה בחדשה לאחר שנים רבות של שימוש. היות שהפאה משפיעה באופן משמעותי על המראה שלך, כדאי לבחון כל פאה שמוצאת חן בעינייך ולהתאים אותה לפנים.

freepik

כך תתאימי את הפאה לפנים

מחפשת פאות בירושלים? לפנים שלך יש השפעה רבה על הפאה המתאימה לך ביותר. רגע לפני שאת בוחרת את הפאה, התבונני במראה ובחני את פנייך. האם הן עגולות או אולי נוטות יותר להיות מרובעות? בואי נבחן את סוגי הפנים והפאות שמתאימות להם:

פאה צרה לפנים עגולות

אם את בעלת פנים עגולות, כלומר יש לך פנים רחבות ולחיים מלאות, המטרה העיקרית היא להאריך את הפנים ולגרום להן להיראות צרות יותר. אם את מחפשת פאה ארוכה יותר מהסנטר, על התספורת שלה להיות צמודה יותר לפנים. ואם מדובר בפאה קצרה יותר, כדאי לבצע בה שביל במרכז, על מנת לטשטש את הפנים המעוגלות.

לעגל פינות בפנים מרובעות

לנשים בעלות פנים "מרובעות" יש סנתר ומצח ברוחב שווה פחות או יותר. מטרת הפאה במקרה זה היא לשוות לאזורי המצח והלסת מראה עדין יותר באמצעות פאות בעלות פוני פאות בעלות שיער גלי או מתולתל שיוצרות מראה מעוגל יותר.

מגוון פאות לפנים האובליות

נשים שיש להן פנים אובליות יכולות לבחור פאות בסגנונות רבים. מבין הסגנונות המתאימים במיוחד ניתן להזכיר פאה ארוכה בעלת שביל באמצע או פאה קצרה מדורגת או מתולתלת.

אלכסון לפנים המאורכות

הפנים המאורכות מתאפיינות לא פעם בסנטר מחודד. על מנת לשוות להן מראה עדין יותר, מומלץ לסרק את הפאה באלכסון. כמו כן, כדאי לבחור פאה בעלת פוני דק, על מנת לגוון ולשנות מעט את המראה.

לבחור פאה טבעית ואיכותית

כאשר את מחפשת פאה עומדות בפנייך שתי אפשרויות: לבחור בפאה סינטטית או טבעית. פאה טבעית עשויה משיער אמיתי, ולכן היא מומלצת מכמה סיבות. ראשית, שיער ראש אמיתי אינו מגרד או מציק, או גורם לגירויים באזור הקרקפת או עור הצוואר. שנית, פאה טבעית, כשמה כן היא, מעניקה לך מראה טבעי יותר. ולבסוף, ניתן למצוא פאות טבעיות במגוון גוונים ואף לעצב תסרוקת בדיוק כמו לשיער אמיתי.

פאה מחליפה צבעים

כל היופי בפאה הוא שאת יכולה "לשחק" עם הצבעים ולבחור פאה שבאמת מוצאת חן בעינייך, גם אם היא שונה במעט מצבע השיער הטבעי שלך. כשבוחרים פאה, חשוב לשים לב לגוון העור. כך למשל, אם יש לך עור בהיר למשל, תתאים לך יותר פאה בצבע כהה שתיצור מעין ניגוד ותבליט את תווי הפנים. עם זאת, לא מומלץ לבחור בפאה כהה מדיי שתגרום לך להיראות חיוורת. מנגד, אם יש לך עור כהה, מומלץ לבחור בפאה בעלת גוון בהיר יותר כדי להדגיש את הפנים. כמו כן, כדאי להיזהר כשבוחרים פאה בולטת כמו ג'ינג'ית, שאינה מתאימה לכל אחת, בייחוד אם יש לך סומק טבעי על הלחיים.

איטא פינקלשטיין – פאות טבעיות וכשרות

אם את מחפשת פאה איכותית וטבעית מבלי לוותר על דרישות ההלכה, הגלרייה של איטא פינקלשטיין היא המקום למצוא בו את הפאה שאת מחפשת. אצל איטא תמצאי מגוון רחב של פאות כשרות לפי כל גדרי ההלכה, מבלי לוותר על מראה ייחודי ואופנתי. כאן כל אישה יכולה למצוא את הפאה המתאימה לה בכל גיל.

 

 

 






 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה