בר-עמי - מוצרי יוקרה למטבח ולאמבט

$(function(){setImageBanner('fbb3f484-2e16-467b-be07-a6a61dd7b227','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

עם השנים ועם עליית רמת החיים, עולה וגובר הביקוש לעיצוב יוקרתי, אלגנטי ולא מתפשר גם בחללים הביתיים. בחברת בר-עמי זיהו את המגמה, ובשלושת העשורים האחרונים פועלים על מנת לייבא מוצרים איכותיים מהשורה הראשונה בתחום עיצוב הבית, המטבח וחדרי האמבט. הקו העיצובי של החברה מבוסס על מגמות עכשוויות בעולם העיצוב, והקשר עם בתי עיצוב מובילים בתחום מאפשר לחברת בר-עמי להביא לכם את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים הוגנים ונגישים.

Pixabay

הכול מתחיל בריצוף

הריצוף של הבית הוא אלמנט עיצובי ואדריכלי חשוב במיוחד, מאחר והפונקציה שלו היא לא רק אסתטית. לסוג הריצוף יש חשיבות מעשית, הנוגעת לתחזוקה שלו, לעמידות בפני מים ונזקי מזג אוויר, ולאלמנטים נוספים. חברת בר-עמי מציעה סוגים שונים של ריצוף פנים לצד ריצוף חוץ, החל מפרקטים ועד לאריחי קרמיקה, אריחים מצוירים, אריחים מדוקקים ועוד. סוגי הריצוף מגיעים במגוון רחב של חומרים, כגון גרניט פורצלן, אבן טבעית, ריצוף שיש וחומרים נוספים. כאשר מדברים על ריצוף, הכוונה היא לא רק לאריחי הרצפה - גם ריצוף קירות אמבטיה וריצוף קירות מטבח הם אלמנטים אדריכליים בעלי חשיבות גדולה, שיכולים להוסיף רבות לעיצוב של הבית.

עיצוב מדויק לחדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא מהחדרים שנמצאים בשימוש יומיומי בכל בית, וגם לו מגיע עיצוב מדויק, יוקרתי ונעים לעין. לאחר שדאגתם לריצוף איכותי לחדר האמבטיה, הגיע הזמן לחשוב גם על המרכיבים הפרקטיים - ברזים, מקלחונים, ואמבטיות, שיספקו לכם את חווית הרחצה המושלמת. חברת בר עמי מציעה מגוון של אמבטיות מעוצבות, שמהן תוכלו לבחור את האמבטיה המושלמת להירגע בתוכה אחרי יום עבודה ארוך. בנוסף, תוכלו למצוא כיורים וברזים מעוצבים להשלמת חדר האמבטיה שתמיד חלמתם עליו. אם אתם בכלל אנשים של מקלחת, אל תדאגו - תוכלו למצוא גם מקלחונים מעוצבים המותאמים למגוון חללים, לצד מקלחונים הכוללים מערכת עיסוי או סאונה. כדי להשלים את חוויית המקלחת ולהפוך אותה לנעימה כמה שיותר, ניתן לרכוש אגניות עליהן מותקן המקלחון, שמבטיחות שהרצפה תישאר יבשה בתום המקלחת.

כלים סניטריים לכל מטרה

בעיצוב חדר האמבטיה חשוב לא לדלג על בחירת כלים סניטריים. בבר-עמי תוכלו למצוא אסלות בעיצובים שונים, שיתאימו לקו העיצובי של חדר האמבטיה שלכם. לצד זאת, החברה משווקת מגוון של כלים סניטריים, כאלה שאי אפשר בלעדיהם וגם כאלה שמהווים תוספת מפנקת לכל חדר אמבטיה, כמו בידה. לשימוש בבידה יתרונות רבים הבאים לידי ביטוי בנוחות, בהיגיינה ובבריאות.

לסיכום

בין אם אתם מעצבים את בית החלומות שלכם או פשוט משפצים את אחד החדרים בבית, בר-עמי מציעים לכם מגוון פתרונות עיצוב יוקרתיים ואיכותיים, המיועדים למטבח ולאמבט. עם שנים של ניסיון וקשב למגמות החמות בעולם העיצוב, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים מוצרים ברמה הגבוהה ביותר.

לצפייה במוצרי החברה: https://www.barami.co.il

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה