הפסד שני ברציפות לבית״ר בגביע הטוטו: 4:2 להפועל ב״ש



הצהובים נראו טוב במשך 70 דקות, אך ב״ש התעוררה לקראת הסיום והפכה את התוצאה. לידור כהן ואבוחצירא כבשו לזכות בית״ר. לוסיו, ראדי, בוזגלו וברדה הפכו

בית״ר ירושלים אירחה הערב(ראשון) את הפועל ב״ש במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. שתי הקבוצות שהעפילו לשלב הבא במפעלים האירופים אחרי שב״ש הדיחה את אולימפיאקוס ובית״ר את ילגאבה, עלו בהרכב משני כדי לתת מנוחה לשחקני המפתח. רן בן שמעון הציב את סתיו שושן בשער, כשקלטינס ואבישי כהן פתחו כמגנים, ואייבינדר ורואדה בלמים. קובי מויאל, עידן ורד ולידור כהן פתחו בקישור, ובהתקפה ואלפורט, זיקרי ואבוחצירא.
 
בית״ר עלתה ליתרון ראשונה אחרי שבדקה ה-22 זיקרי מצא את לידור כהן במרכז הרחבה, והקשר מצא את הרשת. אלא שבדקה ה-35 ראדי קיבל כדור גובה בתוך הרחבה, ומסר מהאוויר ללוסיו שמקרוב גילגל לרשת של שושן. דקה לסיום המחצית, לידור כהן קיבל כדור בצד שמאל של הרחבה, הרים כדור למרכז, ומצא את ראשו של אבוחצירא שהרשות מקרוב. 2:1 לבית״ר במחצית. במחצית השנייה ב״ש הכניסה את מליקסון וברדה על מנת לנסות לחזק את החלק הקדמי, כשמנגד ירושלים החליטה להכניס את מורי ופריירה כדי לחלק את הכוחות בין השחקנים בסגל. בדקה ה-70 ב״ש זכתה בכדור חופשי. ראדי ניגש לבעוט, הכדור פגע בדרך בשחקן צהוב, והטעה את שושן בדרך לרשת. 2:2. בדקה ה-80 ב״ש זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים. ברדה ניגש לבעוט והכניע את סתיו שושן בדרך למהפך- 3:2 לאדומים. 4 דקות לאחר מכן גם בוזגלו השתתף בחגיגה אחרי שמצא את עצמו מול השוער, הקפיץ מעליו, ובעט לרשת החשופה. 4:2 לב״ש בסיום.

 
המשחק הבא של בית״ר בגביע הטוטו יערך ביום רביעי הקרוב נגד הפועל אשקלון.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה