בית״ר ירושלים הפסידה למ.ס. אשדוד 3:1 במשחק הראשון של גביע הטוטו



שמעון אבוחצירא כבש ראשון, לפני שחן עזריאל(צמד) ביצע מהפך בזכות פנדל ופעולת הכנה גדולה של אוחנה. דין דוד קינח עם השער השלישי. בית״ר נשארה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של טל כחילה

בית״ר ירושלים ומ.ס. אשדוד נפגשו הערב(ראשון) למשחק הראשון במסגרת גביע הטוטו בראשל״צ. הצהובים עלו בהרכב משני שכולל את סתיו שושן בשער וארסניו ואלפורט בחוד במטרה לתת מנוחה לשחקני ההרכב הראשון לקראת המשחק מול ילגאבה הלטבית בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. בהרכב ניתן היה למצוא גם את טל כחילה, שמעון אבוחצירא, אבישי כהן, והנבחן דה סילבה אנדרסון שפתח לצידו של קובי מויאל. העולה החדשה הגיעה עם רוני אוואט על הקווים, מגובה בגילי לנדאו, ועם שחקנים מבטיחים כמו מיכאל אוחנה וגדי קינדה, והצליחה להפתיע בסופו של דבר עם ניצחון 1:3.
 
מהלך המשחק: בדקה ה-21 נכבש השער הראשון, כששמעון אבוחצירא קיבל כדור ארוך, השתלט במרכז הרחבה ובעט פנימה. 1:0 לבית״ר. השיוויון הגיע עשר דקות בלבד לאחר מכן. מיכאל אוחנה החל מהלך בתוך הרחבה, והוכשל לאחר שקיבל מסירת עקב נהדרת. חן עזריאל ניגש לנקודה הלבנה וכבש את השיוויון. שש דקות בלבד לאחר מכן חן עזריאל כבש שוב, כאשר גם הפעם אוחנה היה זה שבישל. השחקן הצעיר השתעשע ברחבה של הצהובים, ונתן מסירה נהדרת לעזריאל, שגלגל כדור מתחת לגופו של סתיו שושן. 2:1 לאשדוד במחצית. בדקה ה-68 ניבאלדו כמעט כבש את השלישי אחרי קרן של אוחנה, אך סתיו שושן הדף לקרן נוספת. שתי דקות לאחר מכן בית״ר נשארה בעשרה שחקנים, לאחר שכחילה קיבל צהוב שני והורחק. רן בן שמעון החליט להמר על כל הקופה ושלח את אצילי לכר הדשא, במטרה לנסות להשוות. בדקה ה-87 גדי קינדה מצא את דין דוד שהיה חופשי לחלוטין במרכז הרחבה, ובעט לרשת את השלישי של אשדוד. 3:1 בסיום.

 
ביום חמישי בית״ר תארח את ילגאבה באצטדיון טדי, ותנסה להעפיל לשלב הבא במפעל הליגה האירופית.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה