ניצחון להפועל ירושלים על הפועל ת"א, עלתה ליתרון 1:2 בסדרה



אחרי משחקים צמודים בסדרת רבע הגמר, הגיע המשחק הערב בו ירושלים שלטה לכל אורכו וניצחה 73:90. הלפרין הצטיין עם 19 נקודות. בראשון: משחק מספר ארבע

בזמן שבסדרות רבע הגמר האחרות של ליגת ווינר סל יש כבר צפי לזהות העולות, בסדרת רבע הגמר בין הפועל ירושלעם להפועל ת"א יש מלחמת עולם. הסדרה הזאת, בין המקום הראשון לשמיני, הוא הוכחה נהדרת לכך שסדרות ברבע הגמר הן דבר שמעורר עניין ומתח. הערב(חמישי) נערך משחק מספר שלוש בין שתי הקבוצות, לאחר שבמשחק הראשון הפועל ירושלים ניצחה לאחר הארכה, ובמשחק השני הפועל תל אביב ניצחה בזכות סל של לימונד בשניות הסיום. בסיום הפועל ירושלים ניצחה 73:90, ופני שתי הקבוצות למשחק הרביעי והחשוב ביום ראשון הקרוב בדרייב אין. גם הערב דני פרנקו לא הכליל את אדגר סוסה בסגל, כשגם דאנקן לא שותף עקב קלקול קיבה. המאמן פתח בחמישייה ע. רולנד, הלפרין, סמית', אליהו וגפני, כשכולם רואים בצידי המגרש את הבעלים ד"ר אורי אלון שחזר היום מחו"ל כדי לתמוך בקבוצתו.

 

מהלך המשחק: את המשחק ירושלים פתחה בסערה. יותם הלפרין פשוט התעלל בתל אביב, והשיג עשר נקודות, בארבע וחצי הדקות הראשונות, אז ירושלים הובילה 4:15. הקבוצה של פרנקו המשיכה לשלוט בעזרת הגנה נהדרת ומשחק מעולה של יותם הלפרין ורולנד, ואת הרבע הם היא סיימה ביתרון 10:27. ברבע השני ירושלים המשיכה להטריף את הקהל בארנה. דאנטה סמית' נכנס לעניינים והוביל את החבר'ה שלו ליתרון 22:43, אחרי חמש דקות בתוך הרבע. טימור ומנקו עזרו לסמית' בהמשך הרבע, כשהגנתית ירושלים שומרת חזק, ומשאירה טת רובינסון על 0 נקודו. כל המחצית. בהפסקה 52:32 לירושלים. אורי אלון ראה את הקבוצה שלו פותחת את המחצית השנייה בצורה פשורת מעט, כשמצד שני רובינסון התחיל להכינס לעניינים עם חמש נקודות מהירות. הגארד ניסה גם להוציא את שחקני ירושלים מהכלים כשהתעמת עם ליאור אליהו שספג עבירה ספורטיבית. תל אביב המשיכה להקשות וצימקה את הפער ל-44:59 לאחר חמש דקות של משחק ברבע השלישי. הרבע הזה לא התעלה לרמה גבוהה והסתיים ביתרון 69:54 לירושלים. הרבע האחרון היה גארבג' טיים, הפועל ירושלים ניצחה 73:90, ועלתה ליתרון 1:2 בסדרה.

 

בלטו בירושלים: הלפרין 19 נקודות, סמית' ורולנד 16 כ"א, אליהו וטימור 10 כ"א.

 

כאמור, משחק מספר ארבע ייערך ביום ראשון בדרייב אין תל אביב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה